Motorola cd930 - tone efter opkald m. tale~
Fra : Morten Larsen

Dato : 03-10-01 17:08

Hej

Min kone har en Motorola cd930, med et
taletidskort fra Orange.

Efter hvert opkald kommer en sindsygt høj hyletone,
samt en besked om resterende taletid.
Det er ikke en sms-besked som man normalt modtager den,
men en oplysning om rest-tid.
Det er frygteligt at høre på, hvis man er blandt andre mennesker.

Kan man slå det fra, eller i det mindste bare hyletonen, jeg
kan ikke hitte u a det ?

Morten

Fra : Mickey

Dato : 03-10-01 17:56

"Morten Larsen" <hos@larsen.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man slå det fra, eller i det mindste bare hyletonen, jeg
> kan ikke hitte u a det ?

ka du ik bare ændre "lyden" for SMS ?
- hvis du sætter den på vibrator vibrere den bare når den der besked kommer

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Morten Larsen

Dato : 04-10-01 14:53

"Mickey" <news002@susie.dk> skrev i en meddelelse
> "Morten Larsen" <hos@larsen.dk> skrev i en meddelelse

> ka du ik bare ændre "lyden" for SMS ?
> - hvis du sætter den på vibrator vibrere den bare når den der besked
kommer

Tak det virker

Morten