Matrix 2 + 3 ?
Fra : Andrew

Dato : 03-10-01 16:10

Hej

Hvordan ser landskabet ud med de to Matrix film.
Ifølge IMDB skulle 2'eren komme i 2002 (hvornår i DK) og 3'eren i 2003-4.
Er de begge to færdig indspillet?
Præmiere datoer i DK?

Mvh And

PS: Hugo Weaving (Agent Smith) rykker for vildt, han så cool i den(/de)
film! ! ! ! !

Mvh Andrew

--
---
"Even though I walk through the valley

Fra : Lothario

Dato : 03-10-01 17:00

Har du prøvet at kigge her:
http://www.upcomingmovies.com/matrix2.html
http://www.upcomingmovies.com/matrix3.html

--
Christian Moe AKA Lothario
http://www.pumpin.cjb.net

Fra : Mads T. Andersen

Dato : 04-10-01 06:10

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvordan ser landskabet ud med de to Matrix film.
2'eren blev vist udsat pga. Keanu,der kom til skade med anklen.
Det hjalp vist heler ikke produktionen at de skulle finde en erstatning
for Alyah.

mvh

Mads

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 04-10-01 10:34

Mads T. Andersen skrev:

> Det hjalp vist heler ikke produktionen at de skulle finde
> en erstatning for Alyah.

Hvad mon der sker i den sag? Klipper de hende ud af den foreløbige film?
Det vil skabe røre blandt hendes fans, der vil have, at Matrix skulle
vise hende en sidste ære - lidt i stil med Poul Bundgaard i Olsenbandens
Sidste Stik. Der har også været tale om, at Brandy skulle overtage
hendes rolle - er der nogen, der ved mere om det?

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-10-01 12:28

Hej!

Peter Bjerre Rosa wrote:

> [...]
> Det vil skabe røre blandt hendes fans, der vil have, at Matrix skulle
> vise hende en sidste ære - lidt i stil med Poul Bundgaard i Olsenbandens

Sidstnævnte var desværre mildest talt kikset... Bundgaard siger jo stort set kun
"ja, ja, jeg kommer nu" i sidste halvdel af filmen! :(

Hvor meget af Mx2 nåede Aaliyah egentligt at indspille?

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

Tullende rundt i en rød Ford Escort 1.6i GLX '96 med nul gejl!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-10-01 15:23

> Hvor meget af Mx2 nåede Aaliyah egentligt at indspille?

Rygtet siger at 80% af hendes scener er indspillede, jeg haaber ikke de
laver en lappeloesning. Det ville nok vaere bedre at skaere hende ud af
filmene og caste en ny. Aaliyah var ganske nydelig at se paa, men nogen
fantastisk skuespiller kan man jo ikke ligefrem kalde hende

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-10-01 15:37

Hej!

Lars Hoffmann wrote:

> [...]
> filmene og caste en ny. Aaliyah var ganske nydelig at se paa, men nogen
> fantastisk skuespiller kan man jo ikke ligefrem kalde hende

Synes da hun klarede Romeo Must Die glimrende. At filmen stank er en anden
sag... Anyway, lappeløsninger er da lykkedes før. Se bare den geniale og dystre
The Crow. Jeg bemærkede ihvertfald ikke deres computerændringer...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-10-01 15:41

Kim Voss Schrader <schrader@kampsax.dtu.dk> escribió en el mensaje de
noticias 3BBC73F8.EA5D3480@kampsax.dtu.dk...

> Synes da hun klarede Romeo Must Die glimrende. At filmen stank er en
anden
> sag...

Jeg syntes RMD er en ganske udemaerket film, men lige netop Aaliyahs var
jeg lidt skuffet over.

> Anyway, lappeløsninger er da lykkedes før. Se bare den geniale og
dystre
> The Crow. Jeg bemærkede ihvertfald ikke deres computerændringer...

Ja det er rigtigt, i The Crow er det lykkedes meget godt, jeg er mere
bange for at de bliver noed til at aendre historien eller andre kritiske
elementer hvis de vil bruge Aaliyahs inspillede scener.

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 04-10-01 16:00

Lars Hoffmann <lars@hoffmann.ac> wrote:

> [...]
> filmene og caste en ny. Aaliyah var ganske nydelig at se paa, men nogen
> fantastisk skuespiller kan man jo ikke ligefrem kalde hende

Hva'? Ifølge LA-times:

http://www.calendarlive.com/top/1,1419,L-LATimes-Movies-X!ArticleDetail-
43965,00.html

mente at "While certain scenes have already been shot in the U.S.,
filming is scheduled to resume in Australia today). Silver told The
Times shortly after Aaliyah's death that the actress was not scheduled
to go before the cameras until late October."

Hvilket jeg ikke ser som værende så stor en del af filmen.
Hvor får du 80% fra?

MVH ANR

"Does anyone have change for a button?"
-Montgomery Burns

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-10-01 16:27

> Hvilket jeg ikke ser som værende så stor en del af filmen.
> Hvor får du 80% fra?

fra http://www.corona.bc.ca/films/details/matrix2.html

"..... the actress had completed 80% of her work for The Matrix Reloaded
at the time of her death."

Fra : B.Ikkala

Dato : 04-10-01 08:55

Wed, 3 Oct 2001 17:10:07 +0200, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>

>PS: Hugo Weaving (Agent Smith) rykker for vildt, han så cool i
>den(/de) film! ! ! ! !

Så skulle du da bare se ham i "The Adventures Of Priscilla, Queen Of
The Desert" ...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-10-01 19:59

Andrew wrote:

> Hej
>
> Hvordan ser landskabet ud med de to Matrix film.

De har fået flere problemer:

citat <http://www.corona.bc.ca/films/details/matrix2.html>

October 4, 2001... A representative for Village Roadshow confirmed our
source's story today: actress Gloria Foster indeed passed away last
weekend. How this will affect her role in The Matrix Reloaded and Matrix
3 remains unclear. The person that first broke the news to us informed
CA that at the time of her death, Foster had completed most of her work
for Reloaded but none for Matrix 3. She was 64 years old.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-10-01 09:57

Lars Hoffmann <larshoffmann@teleline.es> writes:

> [...]
> CA that at the time of her death, Foster had completed most of her work
> for Reloaded but none for Matrix 3. She was 64 years old.

Jeg synes, at der er ved at gå Olsenbanden i det projekt...
--
Peter B. Juul, o.-.o "I don't see much sense in that," said Rabbit.
The RockBear. ((^)) "No," said Pooh humbly, "there isn't. But there

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-10-01 10:36

Lars Hoffmann <larshoffmann@teleline.es> escribió en el mensaje de
noticias 3BCC8381.8810B75F@teleline.es...

> October 4, 2001... A representative for Village Roadshow confirmed our
> source's story today: actress Gloria Foster indeed passed away last
> weekend.

De skal maake lige tilfoejes for dem der ikke har gaettet det endnu at
Gloria Foster var den aeldre kvinde der spillede "The Oracle" i Matrix.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 17-10-01 10:55

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> wrote in message

> [...]
> CA that at the time of her death, Foster had completed most of her work
> for Reloaded but none for Matrix 3. She was 64 years old.

Ja, det er helt vildt synd for alle fansene og dem, som laver filmen.
Hamrende uprofessionelt af konen at dø inden de blev færdige.

/Nikolaj
- der nogle gange er meget sarkastisk.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-10-01 14:40

Nikolaj Borg <nSiPkAoMl@jborg.dk> escribió en el mensaje de noticias
3bcd5558$0$8079$edfadb0f@dtext.news.tele.dk...

> Ja, det er helt vildt synd for alle fansene og dem, som laver filmen.
> Hamrende uprofessionelt af konen at dø inden de blev færdige.

Bestemt. At en aeldre kvinde, jeg ikke har noget personligt forhold til,
doer paa den anden side af jorden kan altsaa ikke saette mit pis i kog.
Det kan dog godt generer mig naar hun er ved at lave to af de film jeg
ser allermest frem til.

Mvh.
Lars, der hverken er ironisk eller sarkastisk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-10-01 16:47

> [...]
> ser allermest frem til.
>
> Mvh.
> Lars, der hverken er ironisk eller sarkastisk

Blot en lillesmule kynisk. Men du har jo ret.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk