Ændring af url/server der refereres til på~
Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 03-10-01 15:13

Hejsa

Jeg har et lille problem, jeg står og skal ændre addressen som der bliver refereret til på en php side. Hvis serveren siden ligger på hedder www.mitsted.com og siden har links <A HREF="/as/53/22009.html" .....>
Hvis jeg nu heller ville have at serveren skulle hente linket på min anden hjemmeside www.mitandetsted.com uden at ændre samtlige <A HREF="www.mitandetsted.com/as...> på siden kan det så gøres med en predefineret variabel ?
Jeg har prøvet med flere forskellige HTTP_* variabler, men jeg kan ikke hitte ud af det.

På forhånd tak

Dennis

Fra : Kim Emax

Dato : 03-10-01 23:31

<digger1@mail.tele.dk> skrev

> [...]
predefineret variabel ?
> Jeg har prøvet med flere forskellige HTTP_* variabler, men jeg kan ikke

HTML spørgsmål... læs om "basename"

--
Take Care
Kim Emax