Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjemmeside opdatering
Fra : Bjarne G. Dam

Dato : 22-12-00 23:17

Hej alle i gruppen

Det er længe siden jeg har skrevet noget her i gruppen, men min hjemmeside
har fået nyt design, meget er fjernet, meget andet er kommet til.
Ny tekst og nye billeder er kommet på, ligeledes er hjemmeside adressen
ændret lidt.
Adressen kommer her:

http://neposweb.hjem.wanadoo.dk/

I må meget gerne give siden en bedømmelse her i gruppen, eller send en mail.
Ligeledes må i meget gerne annoncere adressen så meget som muligt, idet
siden indeholder et for mange mennesker vigtigt budskab.

Med venlig fotohilsen
Bjarne Dam

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-12-00 00:34

"Bjarne G. Dam" wrote:

> http://neposweb.hjem.wanadoo.dk/
>
> I må meget gerne give siden en bedømmelse her i gruppen, eller send en mail.

Dine menu'er virker ikke i Netscape Communicator 4.75 - og jeg var glad
for at jeg har en hurtig Mac og en T1-forbindelse, for den er godt nok svulstig.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Johnny

Dato : 24-12-00 09:56

Fantastisk god hjemmeside. Siderne vises dejligt hurtigt.
Og siden er perfekt overskueligt.
Var det min hp ville jeg være overordentligt stolt af den !
- Flot flot...
/Johnny

Fra : Erik Christensen

Dato : 26-12-00 20:38

> [...]
> har fået nyt design, meget er fjernet, meget andet er kommet til.
> Ny tekst og nye billeder er kommet på, ligeledes er hjemmeside adressen

En rigtig flot og imponerende hjemmeside, et besøg værd!

Mvh
Erik

Fra : Søren Straszek

Dato : 27-12-00 16:51

Erik Christensen <erikacremove@post3.tele.dk> wrote:

> En rigtig flot og imponerende hjemmeside, et besøg værd!
>
> Mvh
> Erik

Måske - forsiden kan ikke ses i IE 5.0 til mac og i netscape 4.75 virker
menu systemet ikke, så jeg er ikke særlig imponeret.

Søren

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 27-12-00 20:37

Søren Straszek wrote:

> Måske - forsiden kan ikke ses i IE 5.0 til mac og i netscape 4.75 virker
> menu systemet ikke, så jeg er ikke særlig imponeret.

Sådan har jeg det også - det er iøvrigt temmelig svært, at blive
imponeret over noget man ikke kan se...

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : ab

Dato : 26-12-00 12:44

Der er meget godt i dit layout, men det egentlige - billederne - mener jeg,
at du får alt for lidt ud af de gode muligheder, du har haft.

Alt for mange af billederne er betragtende og ligner rene registreringer fra
vore lærebøger i underskolen.

Synd, at du ikke går tæt på, og viser detaljer og begivenheder set ud fra
det der foregår, og på den måde får "punch" i dine anstrengelser.

---------

Til andre må det være et godt eksempel på, at billeder optaget - på en
spændende måde - henne om hjørnet, kan løfte sig op og give beskueren en
oplevelse, der uden specielt isenkram, virkelig kan konkurrere med alt
andet.

MVH ab