Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital kamera ?
Fra : cm

Dato : 21-12-00 12:56

Kan nogen anbefale Canon PowerShot G1 billigste pris i DK - 8327 kr ?
Findes test et sted ?

--
carl@munk.dk

Fra : Johnny

Dato : 21-12-00 15:08

Prøv at kigge på disse 2 sider :
http://www.cyberphoto.se
http://www.steves-digicams.com
Her findes alt om digitale kameraer. Tests, billeder m.v.
Mvh Johnny

Fra : pbpeder@my-deja.com

Dato : 21-12-00 15:01

Hej Carl

Jeg ved ikke om du har kigget på følgende adresser:

http://www.steves-digicams.com
http://www.dpreview.com

Men i hvert fald er kameraet testet begge steder - det ser meget
imponerende ud...!!

Jeg har selv et Sony DSC S70 som jeg iøvrigt er godt tilfreds med, men
jeg savner muligheden for at kunne køre i RAW-format og ikke mindst
manuelt, tilsyneladende 2 features du får hvis du altså køber kameraet.

Anyway Held og lykke

/peder

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/