Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
A-photo
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 03-10-01 10:07

Er der nogen der har dårlige/positive erfaringer med www.a-photo.dk?

Mvh

Peter

Fra : Soren Pedersen

Dato : 03-10-01 10:19

Jeg har brugt dem en enkelt gang, og resultatet var (for) farvemættede
billeder, der var beskåret ca. 1 cm (hvilket jeg synes er for meget).
Ellers: Fin pris, og hurtig levering

Mvh
Søren

Fra : Jens Lykkebo

Dato : 03-10-01 16:45

On 03/10/01 11:06, in article 1002100054.474067@angua.skjoldhoej.dk, "Peter
Elmkvist Snabe" <peter@snabe.dk> wrote:

> Er der nogen der har dårlige/positive erfaringer med www.a-photo.dk?
>
> Mvh
>
> Peter

Tja, jeg bestilte den 300901 et Canon G2 til 7.895 + forsendelse og fik
ordrebekræftelse herpå.

Dette er, hvad de skrev 2 dage senere:

"Jeg må beklageligt fortælle at der er sket en fejl på vores site, og at
prisen for G2 hos A-photo er kr. 8.549,- - og ikke kr. 7.895,- som der står!
Desværre!

Derudover er der ca. 14 dages leveringstid på ­ beklager dybt!

Da du har afgivet ordren, kan jeg tilbyde dig at annullere ordren - eller så
vil jeg sende varen på efterkrav til dig, på beløbet på kr. 654,- som er
differencen!

Jeg beklager din ulejlighed og denne forvirringen, men håber på din
forståelse!"

- - - -

Hilsen Jens.

Fra : Pia

Dato : 03-10-01 17:28

øh, du har handlet i god tro, så enten giver de dig varen til den pris de
har skiltet med på det tidspunkt eller også annullerer de ordren. Du skal
ikke betale for at de kvajer sig.

:Pia

Fra : Thomas

Dato : 03-10-01 17:33

On Wed, 03 Oct 2001 17:44:44 +0200, Jens Lykkebo <Lykkebo@privat.dk>
wrote:

> [...]
>prisen for G2 hos A-photo er kr. 8.549,- - og ikke kr. 7.895,- som der står!

Æv!
Jeg havde overvejet at købe G2 hos A-photo pga. prisen. Nu ser det ud
til at jeg må bestille det i tyskland i stedet for. Billigste pris jeg
har fundet er til 1899 DM / ~DKR 7.220,95.
(http://www.digital-net-shop.de/katalog/digicam/digitalkameras.htm)

Jeg har også overvejet at køre ned og og hente G2 selv. Er der i den
forbindelse nogen der kender nogle fotoforhandlere i flensborg (eller
andre steder tæt på grænsen) og evt. links dertil?

Jeg skal have 3 stk G2 ialt (til mig og 2 andre jeg kender), mon det
er muligt at få lidt "mængderabat" på den baggrund?

Jeg er også interesseret i at høre om der er nogen der kender nogle
forhandlere af G2 i Aalborg, som har en "god pris" eller kunne tænkes
at give "mængderabat".

Mvh.
Thomas

Fra : Jens Lykkebo

Dato : 03-10-01 18:02

On 03/10/01 18:33, in article p1fmrt0e90llcfh0hpgulbhiuuf6puhf96@4ax.com,
"Thomas" <thomas2k@-FJERN-mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg er også interesseret i at høre om der er nogen der kender nogle
> forhandlere af G2 i Aalborg, som har en "god pris" eller kunne tænkes

Tjekke priser i Tyskland, så brug

http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp

Hilsen Jens.