Skærme
Fijala 3554
Min skærm viser kun gult!! - buhuuuu!
Fra : Kick

Dato : 03-10-01 10:01

Så skete det forfærdelige - min skærm (Hansol 17AX) viser nu billedet med et
meget gulligt skær.
Den har godt nok nogle år på bagen, men alligevel.

Det mærkelige er at det ikke er konstant - den er gul i måske fem minutter,
så mindre gul (næsten normal) i lige så lang tid... for derefter at blive
gul igen.

Er den simpelthen bare stået af, eller kan man skifte et eller andet i
skærmen? Det bliver vel for dyrt...?

--
Kick

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-10-01 10:15

Hej!

Kick wrote:

> Er den simpelthen bare stået af, eller kan man skifte et eller andet i
> skærmen? Det bliver vel for dyrt...?

Er du sikker på at det ikke er kablet eller stikket som laver problemet?

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

Tullende rundt i en rød Ford Escort 1.6i GLX '96 med nul gejl!

Fra : Kick

Dato : 03-10-01 10:41

"Kim Voss Schrader" <schrader@kampsax.dtu.dk> wrote
> Er du sikker på at det ikke er kablet eller stikket som laver problemet?

- Har rodet lidt med stikket tidligere, det hjalp ikke. Nu har jeg rodet
endnu mere med det og nu lader problemet til at være forsvundet! Håber det
fortsætter sån'.... =)

Takker.

/Kick