Vil du med på jagt ?
Fra : Kim Kølerfeldt

Dato : 03-10-01 09:17

Hej !

Jeg er i den heldige situation, at jeg har en del god andejagt - faktisk
mere end jeg selv kan overkomme.

Derfor har jeg tænkt mig at afholde et par "fællesjagter", og da jeg ikke
kender så mange mennesker, som der skal til at dække den største af moserne
af, skriver jeg dette.

Jeg har bl.a. en mose med et vandspejl på 80 - 100.000 kvm, hvor der er sat
350 gråænder ud. Mosen ligger i et ca. 1.000 ha stort område, fyldt med
gamle grusgrave, så der er desuden en ret stor bestand af vilde fugle. Der
har pt. været afholdt to fællesjagter der - 175 fugle på paraden, og så har
jeg selv været der en enkelt gang med min nye hund. Det gav 7 gråænder.

Jeg vil gerne afholde 1 - 2 fællesjagter mere i år.

Jeg forestiller mig, at vi samles, driver mosen af - dvs. skyder hvad der er
muligt på opfløj, holder en øl/kaffe/mad-pause, og så tager aftentrækket.
Sådan en tur vil koste 275 kr. To jagter kan vi sige skal koste 500,-.

Hvis du kunne tænke dig at komme med, så send mig en mail, så jeg ved hvor
jeg kan kontakte dig.

Moserne er placeret ca. 15 km syd for Odense.

M.v.h. Kim K.