Alternativ lineføring ;o)
Fra : Ann K.

Dato : 03-10-01 00:09

Hejsa.
Dise og jeg kom i aftes hjem fra træning - begge plaskvåde, det er jo blevet
ægte dansk efterårsvejr ;)
Derfor tog jeg ikke snoren af hende, som jeg plejer, når vi kommer ind, men
lod den blot hænge efter hende, mens jeg selv fik kæmpet mig ud af mit våde
overtøj... Dise har nemlig lært at hvis linen ligger på gulvet eller jorden
er hun "tøjret" og skal blive hvor hun er - ganske praktisk, når man ikke
ønsker en plaskvåd, langhåret vovse inde i stuen... det giver tid til at
finde håndklædet frem
Tjalfe, vores ene norske skovkat fik øje på snoren... Og var vildt
begejstret... sikke da et eminent godt kattelegetøj! Daskede løs og fjollede
som en kat nu engang gør...
Lige pludselig tog han snoren i munden og begyndte at gå... Dise fulgte pænt
med! Måske lidt forvirret over denne noget ukendte hundefører, men hun gik
perfekt plads og med en god kontakt Efter et par meter stoppede hun dog
og kiggede appelerende op på mig... Desværre var jeg vist ikke til megen
hjælp - jeg forsøgte ellers ihærdigt at holde op med at grine!
Så nu ved jeg det... Skulle jeg nogen sinde have brug for en god
hundelufter, så har jeg katten!
Problemet er bare at han trækker i linen, når Dise står stille *sss*

Mvh Ann

Fra : x Vuf x

Dato : 03-10-01 16:40

Wed, 3 Oct 2001 01:09:02 +0200, Ann K. wrote:

> [...]
>hundelufter, så har jeg katten!
>Problemet er bare at han trækker i linen, når Dise står stille *sss*

Hihihihihihi...så'n et par katte må jeg ha' anskaffet mig!

--
Venlig hilsen webmaster@***sonpet.com fjern de 3 *
Sonja http://www.sonpet.com

Fra : Kim Christensen

Dato : 04-10-01 17:02

Du må have lært Tjalfe "plads" kommandoen...

--
Posted from pcgate.eucsyd.dk [195.41.206.2]

Fra : Stine

Dato : 03-10-01 23:29

*GGG*
Ja, Tarzan går tur med Zarina - men det er nu "fri ved fod" - eller er det
Zarina der lufter Tarzan *GG* Sjovt ser det da ud :-*)
OG selvfølgelig har man ikk eet kamera i nærheden i de situationer. Havde du
det, Ann ?????
Stine

Fra : Tina Sylvester Gusta~

Dato : 05-10-01 11:03

Hej Ann

Sikke en vidunderlig historie.

Jeg vil i øvrigt tage idéen med at hunden er tøjret, når snoren ligger til
mig - god idé. Tak!

Potedask Tina

Fra : Ann K.

Dato : 06-10-01 21:09

Hejsa.
Takker for kommentarerne
Desværre er Tjalfe nu så "hooked" på hundesnore at jeg ikke længere kan
finde snoren frem, uden at jeg har en KAT stående og tigge om at komme "ud
at lege" Han har selvfølgelig fået sin egen hundesnor (en gammel las)
men den er altså ikke nær så sjov som hundenes!

>Jeg vil i øvrigt tage idéen med at hunden er tøjret, når snoren ligger til
mig - god idé. Tak!

<> Ja - det er en god ide! Det er så praktisk at vide at vovse stopper
når linen ligger på jorden... Sjovt nok er Dise i stand til at skelne mellem
den almindelige line og så den slæbeline hun pt. er iført, når vi går
lufteture "uden snor" Slæbelinen generer hende afgjort ikke i at snuse
og lege, men hun står bomstille, når den anden rører jorden...

Mvh Ann

Fra : Pia

Dato : 07-10-01 09:16

>og så den slæbeline hun pt. er iført, når vi går
> lufteture "uden snor"

hov! pas på du ikke lærer mig altfor mange narrestreger... :)

:Pia