Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto bøger
Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 18-12-00 12:38

Hej NG

Der blev på et tidspunkt omtalt en svensk bog om portrætfotografering.
Jeg fik desværre ikke skrevet titlen ned. Er der nogle der kan hjælpe?

Thomas

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 18-12-00 22:21

Hej Thomas

On Mon, 18 Dec 2000 12:37:48 +0100, piekut@xxxmail.dk (Thomas Bach
Piekut) wrote:

>Der blev på et tidspunkt omtalt en svensk bog om portrætfotografering.
>Jeg fik desværre ikke skrevet titlen ned. Er der nogle der kan hjælpe?

Mon den du tänker på ikke er "Porträttfotografering" af Lennart
Nilsson og Ulf Sjöstedt, den ges ud i Spectras handboksserie på
forlaget Natur och Kultur/LT förlag.

Om du ikke kan få den i Danmark kan du sikkert få den fra SvenGe
Fotoböcker, e-post svenge@fotobocker.com , hos ham koster den 360:-
SEK inklusive MOMS

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige

Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 19-12-00 19:35

Hej Hans

Tak for svaret, det var lige den bog jeg var på udgik efter

Thomas

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 20-12-00 17:41

Hej Thomas

On Tue, 19 Dec 2000 18:35:21 GMT, piekut@xxxmail.dk (Thomas Bach
Piekut) wrote:

>Hej Hans Peter
>
>Tak for svaret, det var lige den bog jeg var på udgik efter

Välbekomme og God Jul

mvh Hans Peter larsson
Visby, Sverige