Sende billedbeskeder?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 02-10-01 23:22

Er der nogen andre alternativer(gratis that is) til SmartSMS når man skal
sende billedbeskeder?
Fordi jeg har ikke noget modem og har ikke lyst til at kaste flere $'er
efter baltica eller crazysms for at få lov at bruge deres sms gateway
Er der nogen der kender nogen andre alternativer til at få sendt beskeder
(nej har HELLER ikke noget datakabel ;))

/Dennis

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-10-01 23:24

Dennis Pedersen skrev:

>Er der nogen andre alternativer(gratis that is) til SmartSMS når man skal
>sende billedbeskeder?

www.mobital.dk f.eks. - desværre får man nu kun 3 points om dagen (kan
ikke 'spare op'). Billedbeskeder koster 3 points, alm. beskeder og
logoer koster 1 point.
Der er også www.12send.dk - jeg prøvede at sende et logo for mange
timer siden, det er desværre ikke dukket op - ved ikke om det er
normalt. Hos Mobital gik der ikke mange øjeblikke.

Jeg kunne selv godt bruge et sted hvor jeg gratis kan sende logoer
(hjemmelavede).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.