3210 datakabel
Fra : Claus Nielsen

Dato : 02-10-01 23:11

Har lige købt en Nokia 3210 og kunne godt tænke mig at lege lidt med
blinkende beskeder, logoer og musik.

Jeg vil derfor lave et data kabel, men hvor finder jeg et diagram over
sådan et kabel ?!?

Claus

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 03-10-01 10:53

Claus Nielsen skrev:

> Jeg vil derfor lave et data kabel, men hvor finder jeg et diagram over
> sådan et kabel ?!?

Hvad siger google.com?

/bm

--
Jeg unlocker din mobil telefon for 67,50 kr.
Jeg kan pt. unlocke Ericsson, Nokia og Sagem

Fra : Claus Nielsen

Dato : 06-10-01 14:38

>Har lige købt en Nokia 3210 og kunne godt tænke mig at lege lidt med
>blinkende beskeder, logoer og musik.
>
>Jeg vil derfor lave et data kabel, men hvor finder jeg et diagram over
>sådan et kabel ?!?

Er der slet ingen der vil hjælpe, har kikket på Google, men kan kun
finde steder hvor de vil sælge dem

Kan man evt købe dem i samlesæt ?!?

Fordi jeg får nok et problem med at skaffe det stik der skal sidde i
den ende hvor mobilen skal tilsluttes.

Claus