Nu er Bette-miv flyttet :-)
Fra : Stine

Dato : 01-10-01 22:17

Hej
Som jeg lovede i tidl. tråd ( hvad er bedst for killingen) vender jeg
tilbage med nyt.

Bette-miv er flyttet søndag aften 10 uger gammel. Han ar fået nyt navn - og
hedder nu Mozart.

Selve flytningen gik over al forventning. Nadia, hans nye mor var her nogle
timer inden de kørte og vel hjemme, åbnede hun transportkassen. Ca. 2 min
efter var Mozartt og Figaro ( vildkillingen, Nadia havde i forvejen) i flud
gang med at lege. Ingen hvæsen eller noget i den stil. Kun stor glæde over
en at lege med.

Opfølgning kommer

Stine
PS : men hold op hvor jeg savner ham

--
Stine Frandsen
Kennel Santippe's

Fra : Kate

Dato : 04-10-01 21:22

"Stine" <santippe@hund.dk> wrote in news:9pdaou$gc8$1@sunsite.dk:

> Stine
> PS : men hold op hvor jeg savner ham

Det kan jeg godt forestille mig. Det vinder jo ens hjerte uanset hvad.
Jeg er da glad på Mozarts vegne at Figaro tog godt i mod ham. Han skal
nok lære at blive en rigtig kat
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Stine

Dato : 03-10-01 23:30

Ja, jeg skal snart på besøg med foder
Zarina er vist den eneste ud over mig der savner ham - hun går og kigger
efter ham bag dørene osv.
Stine