Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogle gode foto-links
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-10-01 21:42

Jeg har været en tur ude på det store net, jeg gik efter sites der
indexerer foto-sites, og jeg fandt et par rimmelig spændende sider, der
hver især rummer en masse spændende links som man kan udforske, og hvis
man driver et foto-site, så kan man naturligvis tilmelde dette og få
flere besøg.

A Photo Galaxy
http://members.aol.com/photogalaxy/directory.htm

A Guide to The Web's Top Nature & Landscape Photography Pages
http://www.topphotos.net/

Bemærk at begge sites titler begynder med "A", Amerikanske webmastre er
lige så aggrasive i deres markedsføring, som massagepigerne i Ekstra Bladet...:)))

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 11-10-01 17:03

Hej Niels
On Tue, 02 Oct 2001 22:42:08 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

Tak for tipsene om fotohjemsider.

Må jeg bidrage med et par som jeg syntes er gode:

www.vividlight.com

Det er et fotoblad på internet, man kan hente enkelte artikler hjem
som PDF filer eller om man hellere vil det hela bladet som en PDF fil.

Om man abonnerer, det er gratis, får man et e-postbrev hver måned når
et nyt nummer har kommet ud. Interesante artikler, ganske vist på
engelske, men ikke så vanvittigt avanceret at det ikke går med bare
lidt kendskab til sproget. Og prisen er der jo ingen som kan slå.

Specielt for de som fotograferer med Minolta kameraer findes det en
side

www.minoltians.ws

med billeder tagne af minolta fotografer fra hele verden.

mvh Hans Peter Larsson

Visby, Sverige