Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon F4 spørgsmål
Fra : Kell Nørgaard

Dato : 17-12-00 14:20

Jeg har købt et brugt F4, men jeg kan ikke finde ud af hvad "T" på
lukkertids-indstillingen står for, og hvad denne indstilling kan bruges til.

Er der nogle der kan hjælpe.

Med venlig hilsen

Kell Nørgaard

Kelln@Post11.tele.dk

Fra : Niels Svendsen

Dato : 17-12-00 14:48

T for Time =på tid, dvs. du selv "tænder og slukker"

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Martin Bay Hebsgaard

Dato : 17-12-00 15:20

Når du sætter lukkertidsvælgeren på "T" og presser udløseren ned er lukkeren
åben indtil du sætter lukkertidsvælgeren på noger andet en "T".

Altså er den god at bruge til rigtig lange eksponeringer. Det svarer lidt
til "B".

Martin