Siemens M35i - telefonkode
Fra : Mickey

Dato : 02-10-01 20:07

Jeg har fået min Siemens M35i låst - telefonkoden - hvilket betyder at jeg
ikke kan låse den til simkortet, ændre på forskellige ting (f.eks.
sikkerhedsinstillinger og lign.)

Hvordan får jeg den låst op igen ? - er det rigtigt at det skal gøres af et
værksted eller at Siemens skal indblandes ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : H. Olesen

Dato : 03-10-01 13:12

On Tue, 2 Oct 2001 21:07:18 +0200, "Mickey" <news002@susie.dk> wrote:

>Hvordan får jeg den låst op igen ? - er det rigtigt at det skal gøres af et
>værksted eller at Siemens skal indblandes ?

Jeps.

Du går til forhandleren, hvor du har købt telefonen, medbringende
telefon og kvittering. Forhandleren kan så kontakte Siemens (i
Tyskland) som kan returnere med en kode, der kan åbne din telefon. Og
du skal desværre nok ikke forvente, at få koden samme dag.

--
Mvh.
H. Olesen

Fra : Mickey

Dato : 03-10-01 15:47

"H. Olesen" <esema@fjernimage.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Tyskland) som kan returnere med en kode, der kan åbne din telefon. Og
> du skal desværre nok ikke forvente, at få koden samme dag.

men forhandleren (AZ i Hjørring - substitueret af Bilka i Ishøj) skal
forhåbentlig ikke have telefonen vel ? - de sender bare koden til mig ikke ?
*please*

Desuden, kan jeg ikke bare gå ind i den første den bedste telefonbutik og få
det klaret ?

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 04-10-01 14:45

> [...]
> Mvh.
> H. Olesen
> Ved mail, fjern ordet "fjern" fra min email adresse

Det er næsten korrekt det er dog ikke siemens i Tyskland men siemens hotline
i Irland der retunerer koden.

Morten

Fra : Mickey

Dato : 04-10-01 15:12

"Morten Lynnerup" <morten.lynnerup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er næsten korrekt det er dog ikke siemens i Tyskland men siemens
hotline
> i Irland der retunerer koden.

ka man ikke kontakte dem direkte ?

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 06-10-01 16:44

"Mickey" <news002@susie.dk> skrev i en meddelelse
> "Morten Lynnerup" <morten.lynnerup@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse

> hotline
>
> ka man ikke kontakte dem direkte ?

Telefonkoden er jo en slags tyverispærring derfor skal original kvittering
fremvises ellers er der jo ingen ide i at have den aktiveret, og derfor skal
den lige ind til forhandleren/serviceværksted en tur.

Morten

Fra : Asbjørn Mejnertsen

Dato : 03-10-01 17:04

Hej Mickey

Hvis det ikke lykkedes det med forhandleren og Siemens, kan jeg godt fjerne
Telefonkoden for dig.

Jeg bor dog i Lyngby, men du skal være velkommen til at sende telefonen til
mig.

MVH/Regards
Asbjørn Mejnertsen

asbjoern@mejnertsen.dk
ICQ UIN#: 2602283
--
Få fjernet Simlåsen fra din mobiltelefon - Hurtigt og professionelt
http://www.mobil-unlock.dk