Sort cover til Nokia 3310
Fra : Pussyman

Dato : 02-10-01 19:15

I hvad for en butik kan jeg indkøbe et sort cover (magen til det billede jeg
har vedhæftet) til min 3310??

Altså et mat sort cover med det hvide eller grå omkring diplayet.

Jeg har prøvet at bestille hos www.mobiludstyr.dk men jeg har ikke fået
noget endu og de svare heller ikke på deres e-mail support )-:

Er der ikke andre forhandler evt på nettet??

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 02-10-01 20:39

Hos Sonofon shoppen har de et sort cover, med en rød flamme og rødt rundt om
tastaturet. Den er rimelig fed.

Mvh. Lars.

Fra : Pussyman

Dato : 02-10-01 21:29

Nej det skal være helt sort med det hvide/grå og ikke med flammer og balade.

www.mobiludstyr.dk og under 3310 er der billede af et som jeg gerne vil
have, men er der ikke andre steder end der???

Fra : Mobilfix

Dato : 02-10-01 21:54

Har du prøvet hos
http://www.thansen.dk/products.asp?c=11416631&n=331719896#login ?
hilsen Stephan

Fra : Claus Rolsted

Dato : 02-10-01 23:07

"Mobilfix" <nasty@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Har du prøvet hos
> http://www.thansen.dk/products.asp?c=11416631&n=331719896#login ?

Prøv også at tjekke http://www.super-cover.com/ ud. De har 3310-covers til
50,- kr incl. levering - ikke en dårlig pris for et uoriginalt cover.

Mvh

Claus Rolsted

Fra : Pussyman

Dato : 03-10-01 13:13

Jeg har set hos thansen og den er jo hel sort jeg vil helst have en med
hvidt omkring (der er et bille af der på www.mobiludstyr.dk

Er der virkelig ikke andre butikker end mobiludstyr.dk???

Fra : FUmper

Dato : 03-10-01 21:23

Jeg har selv et matsort cover til min 3310, og det har jeg godtnok købt
på et kræmmermarked, men jeg arbejder i expert, og der har vi i hvert
fald haft dem, til 149,95 tror jeg det var........

http://www.kandu.dk/

Fra : Karsten Andersen

Dato : 04-10-01 19:03

Wed, 3 Oct 2001 14:13:05 +0200, skrev Pussyman, på 25 linier, i
<3bbaffff$0$268$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>Jeg har set hos thansen og den er jo hel sort jeg vil helst have en med
>hvidt omkring (der er et bille af der på www.mobiludstyr.dk
T-Hansen's fine cover mister bare farven ved lidt sprit.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433