Machine Head også aflyst
Fra : zcully

Dato : 02-10-01 18:43

Øv, Machine Head aflyser også deres besøg i DK i henholdsvis Århus og KBH
;-(

Er det også på grund af fly katastrofen??

/Zcully

Fra : Kong Kent

Dato : 02-10-01 21:57

zcully <zcully@hotmail.com> skrev i en
> Øv, Machine Head aflyser også deres besøg i DK i henholdsvis Århus og KBH
> ;-(
>
> Er det også på grund af fly katastrofen??

Hvor har du læst at de i det hele taget havde planer om at toure DK? Hvilke
kilder bruger du, når du skal tjekke koncert-datoer i Danmark?

Jeg bruger www.metalized.net - har du noget der er bedre?

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 03-10-01 08:24

> [...]
Hvilke
> kilder bruger du, når du skal tjekke koncert-datoer i Danmark?

***
Jeg bruger noget så "jordnært" som en avis... , men ellers
www.rockhard.de . Det er godt nok på tysk, men de skriver tit om
europa-tours. Ellers er der jo spillestedernes hjemmesider.

MVH Claus Ellegaard Skytte

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 03-10-01 12:28

zcully <zcully@hotmail.com> wrote:

> Øv, Machine Head aflyser også deres besøg i DK i henholdsvis Århus og KBH
> ;-(
>
> Er det også på grund af fly katastrofen??

Hvor ser du det henne? Hverken machinehead1.com eller roadrun.com
skriver noget i den retning? Man kan ikke finde koncerten hverken på
pumpehuset.dk eller billetnet.dk men jeg ville da gerne se på skrift at
den er aflyst. (det er et af mine yndlingsbands)

MVH ANR

"When you participate in sporting events, its not whether you win
or loose, its how drunk you get."
-Homer Simpson

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-10-01 12:26

"zcully" <zcully@hotmail.com>
> Øv, Machine Head aflyser også deres besøg i DK i henholdsvis Århus og KBH
> ;-(
>
> Er det også på grund af fly katastrofen??

"Just hours after Janet Jackson canceled a 22-date European tour, citing
travel concerns in the wake of the Sept. 11 terrorist attacks on the
U.S., Weezer has called off its own 16-date European tour "due to the
unsettling and tragic circumstances of the recent events in the U.S.,"
according to a statement. The trek was due to begin Oct. 9 in
Copenhagen and run through a Nov. 1 date in Glasgow."

Iflg. Billboard.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk