Farvet understregning
Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 02-10-01 18:40

Er der nogen der kan fortælle mig, hvilken kode jeg skal bruge for at lave
samme undertekstningseffekt som på http://www.bt.dk ?

Altså hvor teksten i et link er sort, men understregningen er rød.

Jeg har prøvet at kigge i BTs css-fil, men jeg kan ikke lige overskue den.
Håber I har tid.

Med venlig hilsen
Jacob W. Jensen

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 02-10-01 19:31

Jacob W. Jensen skrev i news:9pcuah$j90$1@egon.worldonline.dk:

> Er der nogen der kan fortælle mig, hvilken kode jeg skal bruge for at
> lave samme undertekstningseffekt som på http://www.bt.dk ?
>
> Altså hvor teksten i et link er sort, men understregningen er rød.

BT har lavet det med en .gif fil som baggrund på overskrifterne.

Gif filen:
http://www.bt.dk/grafik/layout/newsheader_bg.gif

Fra css filen:
..header1
{
font-family: "Arial Black", Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 18pt;
line-height: 30px;
font-weight: bolder;
text-transform: uppercase;
color: #000000;
text-decoration: none;
background-image: url(../../grafik/layout/newsheader_bg.gif);
margin-bottom: 0px;
}

--
Kasper Damkjær - http://www.damkjaer.net

Outlook Express er _ikke_ en newsreader!
http://xnews.3dnews.net