Fjerne sikkerhedskoden på en Nokia 6150 ?
Fra : GiWeo

Dato : 02-10-01 18:02

Hejsa

Emnet siger det hele - jeg kan ikke hunske den, mit kort vil telefonen
jo gerne godkende, men ikke et andet HJ[LP !!!!!

Jeg har datakabel til den !

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-10-01 18:19

GiWeo skrev:

>Emnet siger det hele - jeg kan ikke hunske den, mit kort vil telefonen
>jo gerne godkende, men ikke et andet HJÆLP !!!!!
>
>Jeg har datakabel til den !

Find NokiaTool 034 eller brug LogoManager, så kan du udlæse koden.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : GiWeo

Dato : 05-10-01 18:05

On Tue, 02 Oct 2001 19:19:23 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Find NokiaTool 034 eller brug LogoManager, s} kan du udl{se koden.
>
>venligst,
>Lasse Hedegaard

Jeg kan med d|d og pine ikke f} kontakt til telefonen - nogle gode
forslag ????

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-10-01 14:17

GiWeo skrev:

>Jeg kan med død og pine ikke få kontakt til telefonen - nogle gode
>forslag ????

Du kan godt tænde telefonen? Kablet sidder i COM1? Det er det rigtige
kabel? Prøv evt. på en anden PC.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : GiWeo

Dato : 09-10-01 12:13

Hejsa

>Du kan godt t{nde telefonen? Kablet sidder i COM1? Det er det rigtige
>kabel? Pr|v evt. p} en anden PC.

Det skal ikke v{re andre programmer installeret ???

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : GiWeo

Dato : 09-10-01 12:25

On Sat, 06 Oct 2001 15:17:23 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Du kan godt t{nde telefonen? Kablet sidder i COM1? Det er det rigtige
>kabel? Pr|v evt. p} en anden PC.
>
>venligst,
>Lasse Hedegaard
Det virker ikke
Jeg har pr|vet 3 forskellige PCere med b}de NokiaTool og LogoManager !
Kablet er et originalt DLR-3 kabel !

Nogle forslag ???

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : oksi

Dato : 02-10-01 20:16

Hei,

Bruk Logomanger og trykk F9. Vips der var koden!

Mvh
Øksi

http://www.kandu.dk/