3-kant
Fra : Deer Wolf

Dato : 02-10-01 18:00

er der nogen, der har erfaringer med 3-kanter? Vi har snakket om at
inkludere en kvinde eller mand i vores lege, men er endnu ikke parate. Jeg
kunne godt tænke mig at høre om diverse faldgruber, helst fra dem med
erfaringer og ikke gode råd fra teoretikere. Vi har selv teoriseret om
fornuftige regler, men vi kan jo godt have overset noget.

Deer

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 02-10-01 18:25

On Tue, 2 Oct 2001 19:00:25 +0200, "Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com>
wrote:

>er der nogen, der har erfaringer med 3-kanter? Vi har snakket om at
>inkludere en kvinde eller mand i vores lege,

Tjja i min fager ungdom - mellem 17-22 , jeg ved ikke om man kan kalde
det en reel 3 kant - men hvis 2 gode venner gik i byen og den ene
drippled en kvinde op så ku det hænde sig at den mindre heldige af de
2 fik lov til at køre efter - så fremt pigen / kvinde var indforståed
med det , hvad skete - jeg ved ikke hvor fedt det var at være nr 2 og
skulle op og køre i et godt udblokket sperm fyld skede - men det gik !

> men er endnu ikke parate. Jeg
>kunne godt tænke mig at høre om diverse faldgruber, helst fra dem med
>erfaringer

ja i sammen ånd lånte jeg en kærste du til en ven da jeg var 21 år -
jeg ved sgu ikke .... jeg så hende først 7 år efter igen - uanste
hvordan man vender og drejer begami så falder noget *helligt* ud af
forholdet - det kan være meget skægt at have fanstasier osv.
men der følger en pris med - jeg har arldrig villet kunne finde på at
gøre det med nogen jeg elskede i et forhold !

>og ikke gode råd fra teoretikere. Vi har selv teoriseret om
>fornuftige regler, men vi kan jo godt have overset noget.

tjaa det var nu heller ikke terori - erfaring om end de er en 14-15 år
gamle
MvH
Bo

Fra : Deer Wolf

Dato : 02-10-01 19:16

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:ontjrtks8vlrajh5khu83nel1f0416chm6@4ax.com...
> [...]
> men der følger en pris med - jeg har arldrig villet kunne finde på at
> gøre det med nogen jeg elskede i et forhold !

vores fantasi om en ekstra person, er ikke blot for at bolle med andre. det
er for at udvide et rollespil vi ofte dyrker

Deer

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 02-10-01 20:38

On Tue, 2 Oct 2001 20:16:13 +0200, "Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com>
wrote:

>vores fantasi om en ekstra person, er ikke blot for at bolle med andre. det
>er for at udvide et rollespil vi ofte dyrker

jamen fantsien fejler sikert ikke noget - menjeg har ARLDRIG hørt om
at det på sigt fik en lykkelig udgang - det kan måske gå hvis man er
ikke skide forelsket i hianden - men *bare* er sammen fordi - ja nu
kunne det sikkert ikke blive meget bedre - altså hvis man ikke føler
man har noget særligt at tabe i forholdet kan det sikkert sagtens lade
sig gøre - eller hvis forholder er dominerene af fysisk og ikke
følsesmæsig karekter !
MvH
Bo

Fra : Deer Wolf

Dato : 02-10-01 21:14

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:sn5krtsmd69s31st419eg3m9aa11n8bg1c@4ax.com...

> [...]
> man har noget særligt at tabe i forholdet kan det sikkert sagtens lade
> sig gøre - eller hvis forholder er dominerene af fysisk og ikke

måske har du ret. Jeg har jo ikke prøvet det endnu.

Vores forhold er dog absolut ikke kun fysisk, vi elsker hinanden og vi ser
frem til et langt liv sammen, hvor vi udforsker og afprøver vores
seksualitet.

jeg tror, at når fantasien ikke blot handler om at kneppe en anden person,
men personen istedet bruges for at gøre en fantasi mere realistisk, personen
er altså blot et remedie på linie med andre genstande, så er den seksuelle
oplevelse stadig kun imellem mig og min partner, og dermed vil vores
følelser for hinanden ikke ændres.

Deer

Fra : Puk

Dato : 03-10-01 06:15

"Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> er altså blot et remedie på linie med andre genstande, så er den seksuelle
> oplevelse stadig kun imellem mig og min partner, og dermed vil vores

Det ville nok være en god idé at i gør en del ud af at forklare den tredje
person, at han altså blot er et remedie på linie med andre genstande for
jer, som du kalder det.

Dit udgangspunkt er jo selvfølgelig dig og din partner og jeres forhold, men
i bør nok huske på, at den tredje part altså også er et menneske, og at det
nok ikke er alle som ville bryde sig om at blive betragtet som en genstand i
jeres sexleg.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Deer Wolf

Dato : 03-10-01 12:01

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Det ville nok være en god idé at i gør en del ud af at forklare den tredje
> person, at han altså blot er et remedie på linie med andre genstande for
> jer, som du kalder det.

Selvfølgelig skal alle reglerne diskuteres med den tredje person, og hvis
han/hun ikke er enige med os, er det ikke den person vi skal lege med.

Deer

Fra : Sott

Dato : 03-10-01 18:40

> Selvfølgelig skal alle reglerne diskuteres med den tredje person, og hvis
> han/hun ikke er enige med os, er det ikke den person vi skal lege med.

Det har ikke noget med regler at gøre, når et menneske
degraderes til en genstand.

Søs

Fra : Deer Wolf

Dato : 04-10-01 13:46

"Sott" <sott@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det har ikke noget med regler at gøre, når et menneske
> degraderes til en genstand.

du forstår måske bare ikke vores seksualitet

Deer

Fra : Sott

Dato : 04-10-01 17:32

Hej Deer.

> "Sott" <sott@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> du forstår måske bare ikke vores seksualitet

Nej, det har du sikkert ret i.
Jeg vil aldrig kunne forstå, hvordan man kan opfatte et
menneske af kød og blod, med følelser og lidenskab,
et menneske man gerne vil invitere ind i sit sexliv -
som en genstand.

En dildo er for mig en genstand.

Jeg er ikke sikker på, om jeg forstår jeres seksualitet eller
ej - men jeg forstår med sikkerhed ikke konceptet med at
kunne opfatte et menneske som en genstand.

Reelt kunne man vel også langsomt parterer et menneske,
holde det i live i ugevis under grusomme lidelser... hvis det
kun er en genstand... genstande oplever jo ikke smerter,
hverken fysisk eller psykisk - genstande er døde objekter.

Psykopater opfatter vist mennesker som genstande - pga.
deres uudviklede evne til at føle empati. (så vidt jeg ved).

Det kan også være, at jeg ordknepper her - måske mener
du slet ikke "genstand", på samme måde som jeg. Jeg må
indrømme, at ordet genstand refererende til et menneske
faldt mig for brystet.

Søs

Fra : Deer Wolf

Dato : 04-10-01 20:44

> måske mener
> du slet ikke "genstand", på samme måde som jeg. Jeg må
> indrømme, at ordet genstand refererende til et menneske
> faldt mig for brystet.

korrekt. i denne sammenhæng forstår du ikke min mening med ordet genstand

Deer

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 05-10-01 09:12

Sott wrote:

> [...]
> man kan opfatte et menneske af kød og blod, med følelser og
> lidenskab, et menneske man gerne vil invitere ind i sit sexliv - som

Ikke at jeg skal forsøge at gætte på hvad Deer Wolf helt præcist mener.
Men jeg kan sagtens sætte mig ind i tanken om at reducere et menneske
til en genstand i legesammenhæng - dvs. sexleg.

For nogle (og deriblandt også mig selv), ligger der en enorm tænding i,
at være reduceret til det rene ingenting. At være en brugsgenstand som
Herskeren/Herskerinden (om det er en eller flere), bare bruger efter
godtbefindende.
At blive reduceret til 3 huller, som er til rådighed og til herskabets
brug, som de har lyst til.
Det er en fantasi, som i sex-legen kan udleves.
For at legen skal blive god, så ved man godt, at de som bruger en, gør
det for at tilfredsstille en selv og sig selv. Og når legen er færdig,
så er man atter tre ligeværdige mennesker, som man respekterer. Som har
ligevægtige meninger og kan snakke, være ueninge og magtforholdet er
måske vendt.

Det er en del af dominans/underkastelses legen.

For nogle består genstandliggørrelsen i, at blive reduceret til et
møbel, til tjenestepige, til fodpusser, regøringsmand/kvinde osv.

Det er jo et bevist valg man foretager, hvor man bevist giver slip på
sig selv og sit ansvar for sig selv i den givne situation. Og her er det
især et bevist valg om at give slip på ansvaret for tilfredsstillelsen
af sig selv.
Når legen så er overstået, så tager man sit ansvar tilbage og bliver et
ureduceret menneske igen, der bare har leget, at man var en genstand.

Jeg håber dette forklarer lidt omkring lysten til at blive reduceret til
en genstand i den seksuelle legesammenhæng.

Pia
* Pia Klit Larholm * Per Aspera Ad Astra *
* * http://www.solformoerkelse.dk *
* http://www.starkeys.com * http://www.larholm.dk/pia *
* egne fotoes og malerier * http://www.starkeys.com/bdsm-info *

Fra : Sott

Dato : 05-10-01 11:19

Hej Pia :0)

"Pia Klit Larholm" <pia@larholm.dk> skrev i en meddelelse
Sott wrote:

> Ikke at jeg skal forsøge at gætte på hvad Deer Wolf helt
> præcist mener. Men jeg kan sagtens sætte mig ind i tanken
> om at reducere et menneske til en genstand i legesammenhæng
> - dvs. sexleg.

Jeg kan også godt se, at man kan gøre det i "legesammenhæng",
det læste jeg så bare ingen steder var det Deer mente.
(jeg læste dog godt, at hun og hendes mand leger og dyrker
rollespil).

Deer skrev:
"personen er altså blot et remedie på linie med andre genstande"

Deer skrev ikke at de ville lege, at personen er et remedie.

> [...]
> en genstand. Jeg håber dette forklarer lidt omkring lysten til at blive
> reduceret til en genstand i den seksuelle legesammenhæng.

Jeg kan ikke se noget som helst galt i det du skriver. Der er efter min
opfattelse stor forskel på at lege, at en person er en genstand (og hvor
den person selv gerne vil det sådan) - og så bare at skrive som den
selvfølgeligste ting i verden, at en person _er_ et remedie.

Det er lidt som med S-fyre, der er helt vildt stor forskel på om han
"opfatter" sin tøs som en genstand, eller "leger" hun er en genstand.
Jeg har prøvet begge dele nu, og forskellen er så stor - at det slet
ikke kan sammenlignes. Behøver jeg skrive, at jeg foretrækker
variant nr. 2...

Jeg misforstod nok Deer. Jeg synes bare det var et frastødende
valg af ord - når man taler/skriver om et andet menneske.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Deer Wolf

Dato : 05-10-01 13:02

"Sott" <sott@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

hvad jeg helt præcist mente var, at den ekstra person ikke skulle blive en
ekstra ven. For så kommer der måske følelser i klemme. Personen skal spille
en bestemt rolle i vores fantasi, og det bliver vores eneste kontakt til den
person. Jeg opfatter ikke andre mennesker som genstande, men i dette
tilfælde bliver vores kontakt til den person rent seksuelt. der vil jo nok
komme et smil og tak efter legen, men vi vil ikke involvere os i personen.

Deer

Fra : Sott

Dato : 05-10-01 14:38

Hej Deer

> [...]
nok
> komme et smil og tak efter legen, men vi vil ikke involvere os i

Tak for din uddybning, jeg forstår meget bedre nu.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 03-10-01 23:17

On Tue, 2 Oct 2001 22:14:04 +0200, "Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Vores forhold er dog absolut ikke kun fysisk, vi elsker hinanden og vi ser
>frem til et langt liv sammen, hvor vi udforsker og afprøver vores

tag mit ord for det .... det går IKKE fantasier om 3 part er ok men
det skader ALTID et forhold - jeg har set så maneg variationer af det
igenem årene det virker ikke !!!!

> [...]
>er altså blot et remedie på linie med andre genstande, så er den seksuelle
>oplevelse stadig kun imellem mig og min partner, og dermed vil vores

ja men en ting er teori noget andet er praksis fordi i og med der har
været en anden inde i dig eller din mand har været inden i en anden
det gør bare et eller andet som ikke er godt !

hvis i vil så lej en luder - fordi det er sgu i så fald noget andet -
det er afregning ved kasse et og der er ingen følser i det - der krøe
hverken den ene eller anden vej
MvH
Bo

Fra : Deer Wolf

Dato : 04-10-01 13:55

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4a3nrtovnufka1p0i0ajgdt0iit958mvpt@4ax.com...

> [...]
> hvis i vil så lej en luder - fordi det er sgu i så fald noget andet -
> det er afregning ved kasse et og der er ingen følser i det - der krøe

en luder er da også et menneske. hvis problemet er penetrationen, så er det
da ligegyldigt om personen er professionel.

Jeg kommer hele tiden til at tænke på at du vil have kærlighed i sex. For os
er kærlighed og sex to ting, der kan flettes sammen, men ikke er det fra
starten. Det er måske derfor, vi tror, at vi kan dyrke en sexfantasi, uden
at det får konsekvenser for vores kærlighed.

Deer

Fra : Kat

Dato : 02-10-01 20:10

Deer Wolf skrev:

> [...]
teoriseret om
> fornuftige regler, men vi kan jo godt have overset noget.

Jeg har prøvet at være den x-tra kvinde i en 3-kant!
Det var en fantasi, som jeg længe havde gået med.
Jeg var på daværende tidspunkt single og havde derfor ingen
_skrubler_ med at udleve min fantasi.Jeg skulle ikke stå til
regnskab nogensteder!
Det var en ret fed oplevelse for os alle 3 hele vejen igennem.
Undtagen bagefter, hvor vi holdt kontakten, så begyndte hun at
stille spørgsmål tegn ved om han og jeg snakkede lidt for meget
sammen - hun følte sig truet. Dette var ret ubegrundet, da han på
ingen måde var min type - og min del af festen gik helt på at
være sammne med en anden kvinde. Så forholdet mellem mig og dem
røg en tur, de havde en kraftig krise, men er idag 2 år efter)
stadig kærester.
Idag har jeg fast kæreste, som jeg bor sammen med. Jeg tænker da
ind imellem på, at det kunne være fedt at være sammen med en
anden kvinde, men jeg ville aldrig gå med til at min kæreste var
med! Så jeg holder mig til fantasiens verden for at undgå alle de
evt. problemer der kan følge med en 3-kant!
Men en fed oplevelse er det da.....
--
/kat
---

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 02-10-01 20:53

On Tue, 2 Oct 2001 21:09:50 +0200, "Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk>
wrote:

>evt. problemer der kan følge med en 3-kant!
>Men en fed oplevelse er det da.....

tjaaa jeg tror den gang i 80 erne hvor jeg var ung - der var sgu ikke
så meget tale om at det var en fantasi - det var bare praktisk - vi
forsøgte godt nok at bolle den sammen oralt kontra vagina på et
tidspunkt men det gik der godt nok ged i
specilt da jeg klappede begge hænder sammen og ragte dem over i mod
min ven og han fangede pointen og gjorde det sammen - så brød vi
sammen i grin - hun blev skide sur og det ende i et skænderi hvor
langhoffen kyllede hende ud -- ja ja ja Lily på 33 fra Holstebro på
kursus i Århus jeg havde lige fåed svar på min aids test sammen dag ,
efetr at have bollet den wets afrikanske kyst tyndt for luder-
hvilket sikkert var årsagne til at vi stadigt var skide fulde , rpøven
var begativ nå - jeg HAVDE NEMELIGT svore ARLDRIG mere uden Gummi -
men det blev nu ikke brugt !?????

MvH
Bo

Fra : Deer Wolf

Dato : 02-10-01 21:17

"Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse
> bagefter, hvor vi holdt kontakten

Vi har ikke tænkt os at holde kontakten med den tredje person, medmindre det
er en del af vores rollespil, og i så fald er det kun en seksuel kontakt vi
har til "ham"

Deer

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 02-10-01 21:00

"Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> erfaringer og ikke gode råd fra teoretikere. Vi har selv teoriseret om
> fornuftige regler, men vi kan jo godt have overset noget.

Vi har nogen erfaring og tro mig når jeg siger, at det er et farligt område
at begive sig ind på - Vores leg med 3-kant og min kærestes lyst til piger,
var nær ved at koste vores forhold.
Ikke at jeg vil sige, at I skal holde jer væk fra det, slet ikke (vi er så
småt i gang igen), men I skal være helt klar på hvad det er I går ind til,
under hvilke betingelser legen skal foregå.
En regel man måske ikke lige tænker over kunne f.eks. være; Må din mand
kysse en anden kvinde? Må du kysse en anden mand?
Hos os har jeg ingen problemer med, hvis min kæreste kysser en anden fyr
eller pige (nok nærmere det hun ville gøre), mens hun ikke vil have at jeg
kysser en anden pige (undtagen nogle få (én)), hvilket jeg selvfølgelig
respekterer og derfor ikke kunne drømme om at gøre.
En anden ting der er meget vigtigt er, at I hver især skal være 100% ærlige
(og mere til), ikke kun overfor hinanden, men i særdeleshed overfor jer
selv - Hvad kan du helt ærligt gå med til, hvad kan han - og så få det sagt
til hinanden.

Det var hvad jeg kunne sige sådan lige på stående fod, men du er velkommen
til at henvende dig også på e-mail, hvis du har lyst til at høre nærmere.

Mvh. Jan

PS. Jeg har, fra et tidligere forhold, kun positive erfaringer med at
bringe en ekstra fyr ind i forholdet.

Fra : Jan

Dato : 03-10-01 02:04

Først vil jeg lige hilse pænt rundt i gruppen, efter som jeg hermed har
givet min debut i dette forum - trods jeg har været aktiv læser gennem et
stykke tid....

Lige kort om mig - jeg er en ung fyr midt i tyverne, jeg lever i et fast
forhold, med to børn som følge...
Jeg har altid frygtet parforholdets lænker og er dog alligevel fanget i dem,
i en relativ und alder - jeg er en af dem der glæder sig hver dag over at
være en del af et forhold men alligeve føler jeg mig fanget (man siger vist
at man keder sig en smule)
Jeg er 100% til kvinder, jeg forguder og elsker de kvindelige former i alle
afstamninger og aldre, der er ikke noget smukkere end en kvinde krop - hvis
jeg var en kvinde ville jeg nok blive betegnet som "løs på tråden" eller
"billig"
Mit motto har altid været at hvis bare det er godt for hende jeg er sammen
med, så må jeg jo klare resten for mit vedkommende vist det ikke er nok for
mig selv....!

NÅ men tilbage til emnet....

Trekanter er nok den optimale forestilling i enhver mand/drengs sexuale
fantasier - ikke mindst fordi tanken om ikke kun at have en med to eller
endda måske tre kvinder "til rådighed" virker noget opstemmende.

Jeg tror det falder manden i et forhold lige for at hige efter at få udvidet
erfaringerne - dels pga. mænds manglende lyst til at binde sig og lukke sig
nede i "to-somheden".

Selvom det falder mig meget fjernt at have disideret fysisk kontakt med en
anden mand, har jeg alligevel prøvet at have en kammerrat med i lege, DET må
siges at være en succes - det var MEGET ophissende at se min daværende
kæreste blive taget mens hun kælede for og suttede på mine kønsdele.
Med hensyn til at være den der kommer som nummer to *GF* så må jeg nok
tilkendegive at jeg ikke deler opfattelse med Chokmah for det var faktisk
helt enormt fedt at kunne give alle de ting og berøringer som jeg vidste min
kærste elskede, lige oven på en omgang "uerfaren sex" når det galdt hende
krop og punkter.

Hvad angår min kammerrat - så tror jeg nok han blev en del forelsket i min
kæreste efter den omgang - men han overholdt sin del af vores forudgående
aftal om at jeg overtalte hende også skulle han aldrig mere prøve at komme i
seng med hende....

Vi prøvede også en enkelt gang en fire kant eller partner bytte om man
vil...

Hvad kan jeg sige andet end "at dyrke sex sammen med og vedsiden af et andet
par - det er ultimativt...!"

Uddybelse følger ikke *GMF*

Tjaaa det var den gang - nu er kæresten skiftet ud til en anden model - med
lidt mindre mod på livet eller rettere en der er sværere at overtale. Men
heldigvis så har jeg prøvet og derfor vil jeg også til stadighed forsøge at
tale hende ind i forsøgende med at bibring eksterne partnere i vores eller
udemærkede sexliv...

Med venlig hilsen
Jan

Fra : Deer Wolf

Dato : 03-10-01 11:54

"Jan" <jan.jan@visto.com> skrev i en meddelelse
> mænds manglende lyst til at binde sig og lukke sig
> nede i "to-somheden".

her taler du vel for dig selv. Min fyr ville giftes før jeg ville.

Deer

Fra : Jan

Dato : 06-10-01 00:44

Selvfølgelig taler jeg ikke på din fyrs vegne - hvordan skulle jeg dog gøre
det *SS* - men jeg da glad for at høre at din fyr higede efter ægteskab, det
må vel betyde at du er værd at holde på...

*blink*
Jan

Fra : snorreloft

Dato : 07-10-01 21:09

> [...]
> erfaringer og ikke gode råd fra teoretikere. Vi har selv teoriseret om
> fornuftige regler, men vi kan jo godt have overset noget.

Hej Deer
Jeg tror jeg nøjagtig ved hvad du taler om.
I mit forhold har vi begge fantaseret om en 3 partner igennem flere
år. En fantasi der har givet os begge stor glæde, en fantasi om en ekstra
pik, men det er pikken der er det centrale, ikke personen!
Ingen af os ønsker mere og derfor må vi nok lade det blive ved fantasien.
Jeg ville ikke kunne bære at min partner viste ømhed og kærlighed
seksuelt for et andet menneske (kald det bare småligt :) )
Så det er også en "GENSTAND" vi fantaserer om, en situation hvis
man vil sige det sådan.
Gør man det tror jeg alt skal være aftalt til mindste detalje.
Måske bliver vi en dag modne til det.

Hilsen fra Snorre

Fra : Henning

Dato : 09-10-01 21:12

> [...]
> erfaringer og ikke gode råd fra teoretikere. Vi har selv teoriseret om
> fornuftige regler, men vi kan jo godt have overset noget.

Tjah min ex og jeg dyrkede 3 og 4 kanter, vi havde
ikke andre regler, end at vi ikke dyrkede sex med
andre, uden den anden var med i det, derved var det en
udvidelse af vores eksisterende sexliv, en fortsættelse
af vores fælles sexliv, vi dyrkede kun sex med par,
eller i trekanter, med kvinde, der var indstillet på
at det var i fællesskab/samme rum, mest fordi, det
tændte både min ex og mig, at se hinanden have
sex med andre, grunden til vi ved 3 kanter, altid
var sammen med kvinder var, at min ex var bifil
seksuelt.

Men for at dyrke gruppesex/trekantsex, er det
nødvendigt, at begge parter kan tænde for den
seksuelle lyst som at tænde for en kontakt, og
partneren i og for sig er ligegyldig, være i stand
til at tage selv, hvad man har brug for seksuelt,
i betydningen af enten at kunne følge med og
bruge hvad de sker her og nu, eller være i stand
til at styre en partner så han/hun gør det der
er nødvendigt for dig, gør aldrig det i påtænker,
fordi i keder jer, ikke får nok ud af jeres sexliv,
men fordi, jeres sexliv bare er himmelsk dejligt
hver gang, ellers går jeres forhold i stykker
med et brag.

MVH
Henning