Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotorygsæk
Fra : Mads Pedersen

Dato : 16-12-00 13:59

Halløjsa

Efter "min" (i gåseøjne, for nu gider jeg squ ikke handle der mere) for
tredje gang har stukket mig en plade om, at det katalog jeg spurgte efter
for 3-4 uger siden "lige er udleveret i sidste eksemplar"," er bestilt og
kommer hjem i morgen", "desværre ikke er bestilt, men _nu_ skal _jeg_ nok
gøre noget ved det" o.s.v. o.s.v. må jeg så selv tage affære.

Jeg skal have anskaffet mig en fotorygsæk (_ikke_ en taske) og vil høre NG
om et par ting.

1. Er der nogen der kender et link til Lowe Pro? Det eneste jeg kunne finde
var noget alpin-udstyr og det er jo ikke liiige det jeg leder efter
2. Nogen der kan anbefale et specielt mærke? (Grunden til at jeg ovenover
spørger efter Lowes hjemmeside er, at "min" forretning fortalte (bildte mig
ind?) at Lowe laver fotorygsække.
3. Endelig : er der nogen der har erfaringer med at købe subject over
nettet?

Mvh Mads
----
Fjern sletmig fra mailadressen ved besvarelse

Fra : Mads Pedersen

Dato : 19-12-00 23:47

"Mads Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2. Nogen der kan anbefale et specielt mærke? (Grunden til at jeg ovenover
> spørger efter Lowes hjemmeside er, at "min" forretning fortalte (bildte

Okay, nu har jeg så været inde og kigge lidt, og så kommer mit næste
spørgsmål : er "alle" mærker så pebrede? Jeg mener : de starter ved 200 DM
for den mindste model

Mvh Mads

Fra : Martin Bay Hebsgaard

Dato : 20-12-00 07:03

Hej Mads

Jeg betalte vist omkring 1.500,- dkr for min nature trekker i sin tid. Hvis
man tænker på hvad den indeholder og skal beskytte er det vigtigt der er et
godt produkt. Nature trekkeren opfylder på alle punkter mine krav til en
fototaske, så jeg syntes ikke prisen var helt gal.

Som med det meste fotoudstyr følger pris og kvalitet ad.

Jeg har også en mindre taske fra tatonka som jeg betalte 500,- for - også
god kvalitet, men kun plads til et enkelt kamera og nogle film.

Så priserne er nok der omkring.

Martin