Billigst adsl ??
Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 02-10-01 15:53

Hejsa....

Jeg vil totalt gerne have adsl, men jeg har sgu ikke selv råd til at betale
500 kr. om måneden for det....

Kan man ikke få en hurtig forbindelse til mindre penge ?

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk
Flower power: 114636491

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 02-10-01 15:57

"Kristian V. Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
betale
> 500 kr. om måneden for det....
>
> Kan man ikke få en hurtig forbindelse til mindre penge ?

Hvad med Øresundsforbindelsen....

mvh
Bjørn

Fra : Tim Christensen

Dato : 03-10-01 15:22

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> wrote in message

> Hvad med Øresundsforbindelsen....

Øresundsforbindelsen er ikke flatrate så den kan ikke bruges.

Mvh

Tim

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 03-10-01 15:38

"Tim Christensen" <icecone@eson.dk> wrote in message

> "Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> wrote in message

> Øresundsforbindelsen er ikke flatrate så den kan ikke bruges.

Det *må* da så være billig(s)t - da man så kun betaler for forbrug og intet
abonnement....

mvh
Bjørn

Fra : TBC

Dato : 02-10-01 16:10

"Kristian V. Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man ikke få en hurtig forbindelse til mindre penge ?

Jeg mener at den billigste alment tilgængelige DSL løsning er en 256/128 med
ADSL-modem fra Tiscali til 295,- kr (Modem til 1 computer, modsat med router
til flere computere, som det koster 50 kr mere)

Hvis det altså er en hastighed du kan "nøjes" med

TBC

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 02-10-01 16:35

On 02 okt 2001 Kristian V. Jensen enriched usenet with:

> Jeg vil totalt gerne have adsl, men jeg har sgu ikke selv råd til at
> betale 500 kr. om måneden for det....
>
> Kan man ikke få en hurtig forbindelse til mindre penge ?

De billigste ADSL koster kun 300-350 kr.

Jeg tror ikke, det findes billigere

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

Usenet ville være et fredeligere sted uden danske radio-amatører

Fra : Kelloggs

Dato : 03-10-01 14:07

> [...]
betale
> 500 kr. om måneden for det....
>
> Kan man ikke få en hurtig forbindelse til mindre penge ?

Prøv at kigge på de forskellige udbyderes hjemmesider, lur mig om deres
priser ikke står der

Fra : Alex H.

Dato : 04-10-01 00:06

Er dette billigt nok? 295,- pr mdr.
http://adsl.tiscali.dk/produkter_priser.php4?partner=&location=

(kræver USB port, win98, og noget.........ttjjaa..... "kobber" fra
Telemoney)

Ellers kan du købe noget ADSL hos telemoney (www.teledanmark.dk) for 4,-
mere pr. mdr...... nemlig 299.-
http://www.tele.dk/internet/bredbaand/bredb_priser.htm

/Alex H.

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 04-10-01 00:57

On Thu, 4 Oct 2001 01:06:08 +0200, "Alex H." <1@1.com> wrote:

>Ellers kan du købe noget ADSL hos telemoney (www.teledanmark.dk) for 4,-
>mere pr. mdr...... nemlig 299.-

Det er ganske vist ADSL, men altså ikke flatrate. Det koster 30 øre
pr. MB

Har du Kabel-TV og bor i et af TDCs få udvalgte områder kan du få
256/64 flatrate for 199 kr. /måned. ( se www.oncable.dk)

vh
Lars

Fra : TBC

Dato : 04-10-01 18:28

<lcj@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Har du Kabel-TV og bor i et af TDCs få udvalgte områder kan du få
> 256/64 flatrate for 199 kr. /måned. ( se www.oncable.dk)

Er det en "shared" configuration som Stofanets 1Mbit/256 til 200 kr./md
(4GB trafikgrænse)

eller er OnCables løsning i stedet at sammenligne med DSL ?

TBC

Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-10-01 09:12

On Thu, 4 Oct 2001 19:28:20 +0200, "TBC" <zuriel@worldonline.dk> wrote:

>Er det en "shared" configuration som Stofanets 1Mbit/256 til 200 kr./md
>(4GB trafikgrænse)
>eller er OnCables løsning i stedet at sammenligne med DSL ?

Basalt set, er ONCables og Stofanet ens teknisk set.
De er begge baseret på at samme signal sendes fra et punkt til alle der
er tilsluttet punktet, hvor DSL har en forbindelse fra punktet til hver
bruger.

--
Ivar Madsen
Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,

Fra : GJ

Dato : 03-11-01 23:16

>Hejsa....
>

>Jeg vil totalt gerne have adsl, men jeg har sgu ikke selv råd til at betale
>500 kr. om måneden for det....
>
>Kan man ikke få en hurtig forbindelse til mindre penge ?

256/128 koster 345 hos cybercity.....
jeg har ingen problemer med dem ...

Mvh Gitte