Akkorder til Guitar
Fra : B. Kjeldsen

Dato : 02-10-01 15:48

Hejsa

Jeg lige ved at forsøge at lære at spille guitar, og ville høre hvor på
nettet man kunne hente akkorder og tekst til nyere udenlandske og danske
sange.

--
Med Venlig Hilsen
Rikke Brauner Mikkelsen

brauner@vip.cybercity.dk

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 02-10-01 15:50

"B. Kjeldsen" wrote:

> Jeg lige ved at forsøge at lære at spille guitar, og ville høre hvor på
> nettet man kunne hente akkorder og tekst til nyere udenlandske og danske
> sange.

FAQ you! :)

http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/#akkorder

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : B. Kjeldsen

Dato : 02-10-01 15:59

"Karsten S. Jørgensen" <karsten@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> FAQ you! :)

Jeg takker og undskylder

Fra : Rick Madsen

Dato : 02-10-01 16:49

Karsten S. Jørgensen udbrød:

> FAQ you! :)

Og hvor længe har du ventet på at få lov til at benytte den vending...?

> "...until the word 'Maudling' is almost totally obscured."

¿ "Maudling"...hvad betyder det...? Skal der virkelig være et *g*?+?

hvm

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 02-10-01 17:31

Rick Madsen wrote:

> Karsten S. Jørgensen udbrød:
> Og hvor længe har du ventet på at få lov til at benytte den vending...?

Hvis jeg skal være helt ærlig så fandt jeg lige på det, men jeg kan ikke
forestille mig at jeg er den første med den ide.

> ¿ "Maudling"...hvad betyder det...? Skal der virkelig være et *g*?+?

Citatet er fra en sketch i Monty Python's Flying Circus. Den hed
"Gestures To Indicate Pauses In A Televised Talk" og var med i et af de
første afsnit i tredie sæson så vidt jeg husker. Og Reginald Maudling
var vist i en række år konservativ engelsk indenrigsminister. Find evt.
sketchen på Google.