Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilken kamerataske skal jeg vælge
Fra : Kim Østrup

Dato : 13-12-00 21:02

Hej alle

Jeg har fået mig lidt nyt udstyr og har derfor brug for en ny kamerataske.
Jeg synes Lowepro´s "rygsække" ser kanongodt ud, men ved ikke om de vil
kunne klare en F90X med vertikalgreb - det gi'r en højde på 15 cm. og
Lowepro Trekker (mini, micro) tasker er kun 12,5 cm. dybe ifølge kataloget.

Jeg vil meget gerne høre hvilke tasker der efter jeres erfaringer kan bruges
og som vil kunne klare et kamera i pro-størrelse. Der skulle også gerne være
plads til Sigma 28-70/2,8, Nikkon 75-300/4,5-5,6, et stativ og en SB-28 plus
det løse.

Da jeg ofte tager kameraet med ud i naturen gående eller cyklende vil det
være en fordel at kunne bære det på ryggen istedet for en traditionel taske
der svinger på siden.

Ser frem til alle gode råd - også meget gerne andre mærker end Lowepro -
Tamrac, Cullmann m.fl.

På forhånd tak

Kim ØStrup

Fra : Martin Bay Hebsgaard

Dato : 13-12-00 21:58

Hej Kim

Jeg har en LowePro Nature Trekker til mit udstyr; et hus, en flash, fire
objetiver, og så selvfølgelig stativet og nogle småting. Ud over at den er
rummelig beskytter den udstyret godt mod stød og slag er den særdeles regn
tæt. At den går med som håndbagage i fly er også et plus. Også bære systemet
er godt, det kan justers efter størrelse og det sørger for at tasken bliver
hvor den skal når man f.eks. cykler eller går.

Martin