Problem med spandpumpe
Fra : Wheelie

Dato : 02-10-01 12:53

Davs (igen).
Nu har min Ehim spandpumpe kørt i ca 6 uger. Jeg har lagt mærke til at
vandtrykket er faldet en del - den laver simpelthen ikke så meget ilt og
circulation i akvariet som tidligere. Skyldes det kalk aflejringer i
slangerne eller hvad kan problemet være.

På forhånd tak
wheelie

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Steffensen

Dato : 02-10-01 15:11

skyldes nok mere at der har samlet sig en masse slam nede i spanden. Hvis
der er kurve i den, så tag og skyld dem i en spand akvarievand, indtil det
værste er væk

--
SOS - www.hourbabe.com
icq: 102169245

Fra : Tom Manczak

Dato : 02-10-01 22:08

> skyldes nok mere at der har samlet sig en masse slam nede i spanden.
Hvis

Eller i slangerne. Det er derfor min udstrømshastighed falder så meget
og på en måneds tid. Spanden er rimelig "ren"

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Copenhagen, Denmark
ICQ 110297734