GRPS og Telmore
Fra : Ghostbuster

Dato : 02-10-01 12:18

Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre, eller vil kunne komme til
det? Skifter nok snart min T28 ud med en fon med grps og ville høre om man
var nødt til at skifte til Sonofon eller TDC for at benytte sig af grps...
Vil helst ikke væk fra telmore's (efter mening) billige priser...

Mvh Brian.

Fra : Mickey

Dato : 02-10-01 15:27

"Ghostbuster" <Ghostbuster@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> var nødt til at skifte til Sonofon eller TDC for at benytte sig af grps...

Eftersom Telmore benytter TDC's netværk er der nok en god mulighed for at de
vil understøtte det eller snart vil komme til det

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Statoils logik:

Fra : Søren Larsen

Dato : 02-10-01 15:58

Hvad siger Tellmore selv, dem har du vel spurgt???

Mvh.
Søren

----------
Blå lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia, Siemens og Ericsson telefoner (Bor i Aalborg og klarer
det mens du venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210
----------

Fra : John K

Dato : 02-10-01 16:25

> Hvad siger Tellmore selv, dem har du vel spurgt???

Det var da et dumt modspørgsmål. Havde han fået svar fra Telmore, havde han
nok ikke spurgt her i gruppen.

Mvh

John K

Fra : Mickey

Dato : 02-10-01 16:33

"John K" <sydfynsfm@nospam.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var da et dumt modspørgsmål. Havde han fået svar fra Telmore, havde
han
> nok ikke spurgt her i gruppen.

tænk lige, havde han spurgt Telmore havde han fået svar og så havde han ikke
behøvet spørge her...

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : John K

Dato : 02-10-01 17:25

> han
>
> tænk lige, havde han spurgt Telmore havde han fået svar og så havde han
ikke
> behøvet spørge her...

Nå nej - det er jo heller ikke det gruppen her blandt andet er til :)

Mvh

John K

Fra : TELMORE - Allan Kris~

Dato : 02-10-01 16:51

In article <9pck86$bes$1@sunsite.dk>, s_y_larsen@hotmail.com says...
> Hvad siger Tellmore selv, dem har du vel spurgt???

TELMORE tilbyder p.t. ikke GPRS. Vi kigger naturligvis altid efter hvad
markedet forespørger. GPRS forespørges p.t. ikke nok til at TELMORE
mener at det vil være rentabelt for os, og således heller ikke for vores
kunder!

Med venlig hilsen
TELMORE Supportchef
Allan Kristensen

Fra : Ghostbuster

Dato : 02-10-01 17:28

> [...]
> markedet forespørger. GPRS forespørges p.t. ikke nok til at TELMORE
> mener at det vil være rentabelt for os, og således heller ikke for vores

Så må vi jo se hvad fremtiden kommer til at byde på.... Håber selvfølgelig
at Telmore hopper med på grps vognen, da jeg kun kan sige at jeg har være
tilfreds i de snart 10 måneder jeg har befundet mig der...