Firewall hvad skal med?
Fra : Peter Andersen

Dato : 01-10-01 22:49

Nu skal jeg se at få lavet min firewall ordentligt... Men hvad skal jeg
egentlig ha med? hvilke porte osv?

SKal jeg fx. lukke enkelte porte eller lukke alt undtagen enkelte jeg
bruger? jeg bruger en del forkskellige så det sidste vil være et stort
arbejde og lidt bøvlet da det skifter ofte
Men hvad er bedst? og hvordan?

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 02-10-01 08:48

start med at lukke for alt.
Dernæst åbnes for det man ved man bruger.
så kikker man i loggen fra tid til anden og kan dermed se hvad der er
forsøgt.
også selvf. hvis man "opdager" noget ikke virker kikker man i loggen og ser
hvilke porte der er forsøgt.
En lille "naturlig" process, man skal holde øje med

HTH
Martin Bilgrav