Skærme
Fijala 3554
Demostration af Samtron 96P
Fra : CK

Dato : 01-10-01 23:48

Hey

Er der nogle kloge hoveder derude, der ved hvor i Københavnsområdet man kan
se en Samtron 96P i funktion. Jeg påtænker at anskaffe mig sådan en, men
helst ikke uden at have set den først.

Tak i avance :)

--
Mvh Christian

For at skrive til mig - fjern de 3 X'er i emailadressen

Fra : KTB

Dato : 11-10-01 16:36

Føniks Computer på Falkonér Allé, Frederiksberg forhandler Samtron (forklædt
Samsung). Hvorvidt de har nævnte model hjemme ved jeg dog ikke. Modellen
optræder dog på deres hjemmeside på www.foeniks-computer.dk - prisen er kr.
2995,-

Jesper