Send logo over modem?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-10-01 23:34

Hvordan er det det foregår? Jeg skal sende en god håndfuld logoer ud,
det kan gøres via en PC og et modem, ikke?

Hvilket program skal jeg bruge, og er der noget specielt ved
opsætningen? (F.eks. noget med man skal vide hvilken operatør modtager
bruger?)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 02-10-01 04:51

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev
> Hvordan er det det foregår? Jeg skal sende en god håndfuld logoer
> ud, det kan gøres via en PC og et modem, ikke?

Ja.

> Hvilket program skal jeg bruge, og er der noget specielt ved
> opsætningen? (F.eks. noget med man skal vide hvilken operatør
> modtager bruger?)

Jeg har før brugt Smart Messaging Agent, det virkede fint.

1. I opsætning ændres SMSC til TeleDanmark, uanset hvilken
operatør logoet uploades til.
2. Indlæses/åben logofilen.
3. Vælg den operatør, logoet skal bruges til.
4. Indtast mobilnummer som logoet skal sendes til.
5. Vælg send
6. Hvis man bruger evaluerings versionen, skal man huske at trykke
"OK - I will register.... " efter at modemet har oprettet forbindelse
til SMSC.

Evaluerings version, kan downloades fra http://www.wildies.de

Vh Mark

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-10-01 19:24

Mark Beaumont skrev:

>Jeg har før brugt Smart Messaging Agent, det virkede fint.

Jeg skal have sendt en håndfuld afsted, er det ikke sådan, at man kan
sende til flere på ÉN gang? Som jeg ser det, så skal jeg kalde op 1
gang pr. logo nu? Opkaldsafgifter er ikke rare

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-10-01 19:58

Lasse Hedegaard skrev:

>Jeg skal have sendt en håndfuld afsted, er det ikke sådan, at man kan
>sende til flere på ÉN gang? Som jeg ser det, så skal jeg kalde op 1
>gang pr. logo nu? Opkaldsafgifter er ikke rare

Og det er jo faktisk dyrere for mig at sende dem over fastnettet end
pr. SMS på denne måde. Min opkaldsafgift er på 25 øre - dertil kommer
tiden det tager at sende logoet. Hvis jeg bruger SMS er prisen 25 øre
og ikke mere.

Er det slet ikke muligt (heller med Smart SMS) at sende flere logoer
på et opkald?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Dennis Lange

Dato : 02-10-01 06:07

> Hvilket program skal jeg bruge, og er der noget specielt ved
> opsætningen? (F.eks. noget med man skal vide hvilken operatør modtager
> bruger?)

SmartSMS er udmærket til formålet. Du skal vælge operatør fra listen, og det
er let at opsætte modemmet (har du ingen opkaldspræfiks er det
forudindstillet).
Programmet kan ligeledes sende ringetoner...

--
MvH Dennis Lange

Kig dig for hvis du vil maile til mig...c",)