pikhoved
Fra : Deer Wolf

Dato : 01-10-01 21:10

min fyr brokker sig, når jeg engang imellem driller ham ved at kører huden
op og ned på hans pik et par gange. Han fortæller mig at det gør ondt. jeg
skal enten altid gøre hovedet vådt, eller holde huden tilbage og vente på at
hovedet tørrer ud. Jeg respekterer ham, men der er ikke meget drilleri over
det på den måde, det er kærtegn istedet for. Ingen af mine tidligere fyre
har brokket sig, så jeg ville lige høre hvor almindeligt det er.

Deer

Fra : Mirian

Dato : 01-10-01 22:32

"Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal enten altid gøre hovedet vådt, eller holde huden tilbage og vente på

Min fyr synes også at det gør ondt at kører huden frem og tilbage hvis ikke
at han er våd på pikhuden, han føler det som om at det river!
Så du må jo respekterer at det gør ondt og gøre ham våd, du vil vel også
selv være godt våd før han stikker sin pik ind i dig ikke!

Ingen af mine tidligere fyre
> har brokket sig, så jeg ville lige høre hvor almindeligt det er.

Min fyrs teori omkring at ingen af dine tidligere kærester har syntes at det
gjorde ondt var fordi at de havde et ordentlig lag nakke ost siddende, det
må jo også smøre!!
Hvad siger i til det drenge og piger??
Mvh Mirian

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 02-10-01 05:36

"Mirian" skrev

Hej Mirian

> Min fyrs teori omkring at ingen af dine tidligere kærester har syntes
> at det gjorde ondt var fordi at de havde et ordentlig lag nakke ost
> siddende, det må jo også smøre!!

Lækkert!

> Hvad siger i til det drenge og piger??

Jeg tror at forklaringen ligger lige for: forhudens størrelse varierer,
på samme måde som kussens størrelse varierer. Nogle mænd kan med fordel
få skåret lidt i forhuden, for at forhindre at huden er så stram når
de er opstemte.

Der findes endda et ord for det: forhudsindsnævring.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : ClawZ

Dato : 02-10-01 15:24

jeg har fået fortaget sådan en operation, og efter den er der ingen
problemer med
at det gør ondt...

Lars "ClawZ"

Fra : Henning

Dato : 06-10-01 07:15

"Mirian" <Mirian@worldonline.dk> wrote in message

> [...]

det
> gjorde ondt var fordi at de havde et ordentlig lag nakke ost siddende, det

Tjah, jeg har altså ingen "nakkeost" og det gør
ikke på nogen måde ondt, at få spillet den af, på
noget tidspunkt overhovedet, under forløbet,
fra start til slut, men jeg kunne tænke mig,
at det måske drejede sig om en anelse
forhuds-forsnævring, hvis det gør ondt i starten?
Jeg kan huske for nogle år siden, hvor jeg havde
en hævet forhud, da gjore det lidt ondt i starten,
fordi huden ligesom revnede (føltes som)

Når der nu er tale om at spille den af, så elsker
jeg en kølig kvindehånd, feks. hvis min kone
en frostdag kommer hjem, og vil varme sine
hænder på min pik, bliver jeg stang liderlig og
får en mega hård rejsning UHhhhmmmmm

MVH
Henning

Fra : Mirian

Dato : 06-10-01 11:48

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg en kølig kvindehånd, feks. hvis min kone
> en frostdag kommer hjem, og vil varme sine
> hænder på min pik, bliver jeg stang liderlig og

Hvad er det mænd har med kulde på deres pik??
Min fyr bliver ellevild hvis jeg tager en isterningen i munden og sutter den
af på ham!! Han synes at det er meget bedre end en varm mund!
Er der andre der har det ligesom Henning og min fyr med at være helt vild
med kulde på pikken?
Undrende Hilsner Fra Mirian!

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 06-10-01 22:45

"Mirian" skrev

Hej Mirian

> Hvad er det mænd har med kulde på deres pik??

Vi vil helst undgå kulden, for at pikken ikke skal kravle i skjul og
lade som om den er en bjørn der er gået i hi.

Det er ikke så meget kulden, som det er kontrasten til at pikken er
varm i forvejen, der gør den dejlige forskel.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : claus

Dato : 02-10-01 12:34

Deer Wolf <deer_wolf@hotmail.com> wrote:

> [...]
> det på den måde, det er kærtegn istedet for. Ingen af mine tidligere fyre
> har brokket sig, så jeg ville lige høre hvor almindeligt det er.

Han må være en tøsedreng... eller også får han for lidt! Spøg til side.
Hovedet _kan_ være meget følsomt visse gange, og andre gange kan det
tåle den mest hårdhændede behandling. Sådan har du det vel også med din
clitoris? Jeg kan forestille mig, at hvis man lige har fået en god,
kraftig rejsning og så forhuden brutalt bliver hevet tilbage, vil det
være ret ubehageligt, men derefter skulle der ikke være problemer udover
at man måske også engang imellem kan blive utrolig kilden på selvsamme
sted.
Hvis du rigtig vil drille/tirre ham. skulle du måske trække forhuden
forsigtigt tilbage og så derefter "ruske" godt igennem et antal gange,
så det er lige før han letter fra madrassen!

--
hilsen claus

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 02-10-01 20:53

On Mon, 1 Oct 2001 22:09:46 +0200, "Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com>
wrote:

>min fyr brokker sig, når jeg engang imellem driller ham ved at kører huden
>op og ned på hans pik et par gange. Han fortæller mig at det gør ondt.

ondt og ondt nu har jeg ikke så meget følse i pikken men behageligt er
det da ikke hvis det er tørt

> [...]
>det på den måde, det er kærtegn istedet for. Ingen af mine tidligere fyre
>har brokket sig, så jeg ville lige høre hvor almindeligt det er.

Tjaaa nogen gutter udksilder noget ala de sammen sekreter som kvinder
går altså penis er slev vædene - men jeg tror det er de færeste spørg
rene han ved dte sikkert bedre
MvH
Bo

Fra : Mirian

Dato : 02-10-01 22:27

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:sd6krtgpsqpe76iuuj3elk2jfpqvrgq7sa@4ax.com...
> [...]
> Tjaaa nogen gutter udksilder noget ala de sammen sekreter som kvinder
> går altså penis er slev vædene - men jeg tror det er de færeste spørg

Hej bo jeg kan da fortæller dig at min fyr udskiller noget sekretlignede
væske ( mener at have hørt at det er spermvæske men er ikke sikker) som er
med til at gøre hans pik hoved vådt, men det er så lidt at det ikke er nok
og vi er derfor nød til at tilføre lidt væske enten fra mig eller glide
creme hvis jeg eller han bruger hånden.

Væsken kommer ud når hans erektion er på sit højeste selvfølgelig inden
samleje altså når jeg eksempelvis har nusset hans pik og jeg så tager ham i
munden, lige det øjeblik er det som om han for et sus og så er det at væsken
kommer ud.

Det er hvad jeg har observeret angående den sekret du hentyder til, men
hvorfor den kommer ud og hvilken funktion væsken har ved jeg ikke og kunne
egentlig godt tænke mig en "videnskabelig" forklaring på det hvis nogen har
et bud!!
Mvh Mirian

Fra : Tomas O.

Dato : 02-10-01 22:51

hej Mirian din &%¤/&%¤ du skrev:

SNIP presperm

Det er hvad det kaldes Det er med til at smøre både pik og
fisse inden indtrængen. Det er en væske der kan indeholde
levedygtige spermceller. Derfor hjælper det ikke altid at 'stå
af' midt i det hele for at undgå graviditet.

--
Hilsen Tomas O.
Her er der plads til at skrive en masse lort, som ingen anden

Fra : Mirian

Dato : 03-10-01 13:46

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> hej Mirian din &%¤/&%¤ du skrev:

Hov hov tal (skriv) pænt om mig eller ihvertfald så jeg forstår hvad du
skriver! ( &%¤/&%¤ oversættelse ønskes!)

> [...]
> levedygtige spermceller. Derfor hjælper det ikke altid at 'stå
> af' midt i det hele for at undgå graviditet.

Men tak for oplysningen, så blev jeg lidt klogere!
Mvh Mirian

Fra : Tomas O.

Dato : 03-10-01 21:06

hej Mirian du skrev:

> Hov hov tal (skriv) pænt om mig eller ihvertfald så jeg
> forstår hvad du skriver! ( &%¤/&%¤ oversættelse ønskes!)

Sorry.. glemte at slette den. Er fast skribent i muddergruppen
*G* Jeg mente skam ikke noget ondt med det

> Men tak for oplysningen, så blev jeg lidt klogere!

Selv tak da

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 03-10-01 23:20

On Tue, 2 Oct 2001 23:26:34 +0200, "Mirian" <Mirian@worldonline.dk>
wrote:

HI Mirian

> [...]
>egentlig godt tænke mig en "videnskabelig" forklaring på det hvis nogen har

jamen jeg kan kun huske dte fra min efterskole tid hvor spillede pik
om kap - dvs hvem ku komme først - og der var en af dem jeg delte
værlse med hvor jeg opserveretde fænomenet - selv bruger jeg lidt spyt
hvis det er ..... men ja nogen har det .... jeg tror man kan sige de
fleste har det nok ikke men som jeg skrev tidliger så er nicolai eller
Rene nok de bedste at spørge - da de angiveligt er dem der har set
fleste andre herres penis
MvH
Bo