Klaverkoncert - polsk
Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 01-10-01 21:10

Jeg erindrer en klaverkoncert med Snurre snup i en tegnefilm, hvor han
spiller et fremragende stykke klaver musik, jeg mener komponinsten er polsk,
men kan hverken komme på navn eller titel.

Nogen der har den i gemmeren - eller eventuelle foreslag

Ulrik Vadstrup

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 01-10-01 21:24

> [...]
polsk,
> men kan hverken komme på navn eller titel.
>
> Nogen der har den i gemmeren - eller eventuelle foreslag

*LOL* - så faldt tiøren - Hungarian Rhapsody, fremragende stykke musik

Fra : Xylofonius

Dato : 02-10-01 15:46

"Ulrik Vadstrup" <vadstrup@post12.tele.dk> wrote in message
> polsk,

> *LOL* - så faldt tiøren - Hungarian Rhapsody, fremragende stykke musik

Sandsynligvis nr. 2 af Liszt.

--
Best regards / med venlig hilsen
Andreas Kryger Jensen