Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad gør I?
Fra : Bo Larsen

Dato : 07-12-00 09:49

Hej med jer!

For et stykke tid siden begyndte jeg at fotografere med digital-kamera,
og det er efterhånden blevet til en hel del billeder, som efterhånden
fylder lidt på min harddisk.
Mit problem er at jeg mangler et eller andet stykke software hvor jeg
kan dels se billederne, og dels holde nogenlunde orden på dem.
Jeg har kigget rundt på nettet, og har ikke rigtigt kunne finde noget
brugbart.

Hvad bruger I andre af software til "opbevaring og fremvisning" af jeres
digitale fotos?

--
Med Venlig Hilsen.........Og alt det dér

Bo Larsen

P.S. Holdninger og meninger i dette dokument er helt mine egne,
og har intet som helst med min arbejdsplads at gøre.

P.P.S. Ved svar fjern venligst *** fra min E-mail adresse.

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 07-12-00 10:21

"Bo Larsen" <Larsen***@rh.dk> wrote in message
> [...]
> Mit problem er at jeg mangler et eller andet stykke software hvor jeg
> kan dels se billederne, og dels holde nogenlunde orden på dem.

Jeg bruger AcdSee til at se billederne med.

Og et alm. filhåndteringsprogram til at flytte rundt på billederne med. Men
det kan AcdSee også gøre.

AcdSee

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Garbis H. Sarafian

Dato : 07-12-00 15:05

För bildbehandling: Paint Shop Pro
För sortering, bildspel osv: ACDC

garbis, sverige

Fra : N/A

Dato : 09-12-00 03:29

Fra : Viggo Pedersen

Dato : 09-12-00 03:29

Besøg
www.fotodigital.dk
under download kan du hente programmet ACDSee - et er rigtig godt.

Fra : Viggo Pedersen

Dato : 09-12-00 03:31

Besøg www.fotodigital.dk
under download kan du hente programmet ACDSee - det er rigtig godt.

Fra : Jan Boegh

Dato : 09-12-00 12:20

"Bo Larsen" <Larsen***@rh.dk> wrote in message

> Hvad bruger I andre af software til "opbevaring og fremvisning" af jeres
> digitale fotos?

Fotostation - et norsk program, der IMO fungerer ganske tilfredsstillende.
Er god til at skabe oversigt, kan danne albums (fotoserier) af billeder, der
ligger forskellige steder i ens arkiv og laver nogle ganske glimrende
websider af en serie.
Jeg er yderst tilfreds med udprintningsfaciliteter og tjae - eneste ulempe
er at det koster lidt småpenge.
Du kan hente en prøveversion på nettet http://www.fotostation.com/ .

mvh
Jan

Fra : Niels Hansen

Dato : 02-01-01 16:55

Jeg har leget med et par forskellige programmer efterhånden, og ACDSEE er
den jeg er endt med !