Er der en der kan hjælpe mig ??
Fra : B&P

Dato : 01-10-01 19:40

Øhh. Jeg ved ikke rigtig om det er det rigtige sted at spørge,men jeg satser
alligevel.

Det er sådan,at jeg vil prøve at stable en hjemmeside på benene og så er mit
spørgsmål,hvad for et program skal jeg lave det i ??

Før havde vi get2net og de havde et skide godt program,hvor man nemt kunne
finde rundt i.

Håber der er en herinde der kan hjælpe mig.

På forhånd tak

Bente

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-10-01 13:59

"B&P" <bente76@knus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

man nemt kunne
> finde rundt i.
>
> Håber der er en herinde der kan hjælpe mig.

Det kan ikke besvares på en enkel måde.
Der findes et hav af programmer, der kan hjælpe dig med at lave
en hjemmeside -lige fra at du kan benytte dig af notesblokken
til at kreere den selv, til at du kan benytte mere avancerede
programmer, der næsten kun kræver at du kan skrive din tekst ind
i dokumentet, klikke på et par "næste"-knapper for at få lavet
en automatisk hjemmeside.

Af kendte programmer findes f.eks. hot-metal- pro, stones
webwriter (dansk produceret), Dreamweaver, FrontPage m.fl.

Jeg kender ikke dem alle i detaljer, men jeg benytter selv
FrontPage 2000. Det kræver dog at udbyderen har liggende de
såkaldte extensions på sin server, for at du kan udnytte
programmets fulde funktionalitet.
Dreamweaver hører til i den dyre ende, og der findes også nogle
sharewareprogrammer, som kan erhverves for en billig penge.

Læs om de forskellige programmer i databladene eller i de små
hæfter, der kan købes for små ½ hundrede kroner, og bliv klog.

God fornøjelse.

--
ahw

Fra : Glenn Nystad

Dato : 06-10-01 23:58

Anbefaler MS FrontPage 2000 eller Adobe GoLive.

Fra : Torben Roslund

Dato : 13-10-01 23:34

Prøv WebWriter - www.webwriter.dk

Torben Roslund