Liderlige menstruerende kvinder?
Fra : John Sahl

Dato : 01-10-01 17:01

Hejsa,

Er jeg den eneste her inde som bliver ved med at rende ind i kvinder
som er mere liderlige under deres menstruation?

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Støt ofrene i USA via http://www.SupportUSA.dk hver en krone tæller

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-10-01 17:13

> Er jeg den eneste her inde som bliver ved med at rende ind i kvinder
> som er mere liderlige under deres menstruation?

Efter mestruation er de mere liderlige er min erfaring.

Mark
His ass is so tight, when he farts only dogs can hear it.
Lenny Nero "Strange Days"

Fra : John Sahl

Dato : 01-10-01 17:30

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> wrote in message news:9pa4pn$395$1@sunsite.dk...
> Efter mestruation er de mere liderlige er min erfaring.

Er det så som følge af afholdenhed eller hvad er grunden til det? For det er
jo ikke alle kvinder der er afholdende under menstruation.

Fra : chokmah

Dato : 01-10-01 18:20

"John Sahl" skrev d. 01-10-01 17:30 dette indlæg :

> Er det så som følge af afholdenhed eller hvad er grunden til det? For
det er
> jo ikke alle kvinder der er afholdende under menstruation.

nej min erfaring byder mig at det ikke er afholdenhed - der er det store
spørgsmål - men reaktionen orgasmerne er meget andeleds - på nogen måder
næsten vilder
MvH
Bo

http://www.kandu.dk/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-10-01 18:31

> Er det så som følge af afholdenhed eller hvad er grunden til det? For det
er
> jo ikke alle kvinder der er afholdende under menstruation.

Det er hormonelt, tror jeg. Min liderlighed skuldes afholdenhed

--
Mark

Planet of the Apes (1968) trivia:
During breaks in filming, actors made up as different ape species
tended to hang out together---apes with apes, orangutans with
orangutans, chimps with chimps. It wasn't required, it just naturally
happened.

Fra : Anita

Dato : 01-10-01 23:21

> [...]

Det er bestemt også min personlige erfaring

> Er det så som følge af afholdenhed eller hvad er grunden til det? For det
er
> jo ikke alle kvinder der er afholdende under menstruation.

Det tror jeg netop er årsagen i mit tilfælde. Det er sjældent jeg dyrker sex
under menstruationen. Så når det endelig er ved at være ovre, er det jo
dejligt at kunne nyde sin kæreste igen.

Venligst Anita

Fra : WeirdLabs

Dato : 01-10-01 17:28

Der sker ét eller andet ved piger når de har mens....
-Og der er mange der helt klart er mere liderlige.
Så du er ikke den eneste der har funderet over det.

Men hvorfor ? Tøser, fortæl noget....

WeirdLabs

Fra : John Sahl

Dato : 01-10-01 17:33

"WeirdLabs" <weirdlabs@sol.dkSPAMFILTER> wrote in message news:SQ0u7.289$uQ.12806@news010.worldonline.dk...
> Men hvorfor ? Tøser, fortæl noget....

Det er måske noget hormonelt, lige som deres PMS?

P.S. WeirdLabs, kunne du lokkes til at tage et kig på http://www.usenet.dk
og der ud over skrive _under_ det du citerer og skære resten væk?

Fra : Sott

Dato : 01-10-01 19:54

Hej Weird :0)

"WeirdLabs" <weirdlabs@sol.dkSPAMFILTER> skrev i en meddelelse
> Der sker ét eller andet ved piger når de har mens....
> -Og der er mange der helt klart er mere liderlige.
> Så du er ikke den eneste der har funderet over det.
>
> Men hvorfor ? Tøser, fortæl noget....

For mit vedkommende hænger det vist sammen med,
at jeg sådan går rundt og kan mærke det løber ud af
mig... følelsen af det, er meget lig følelsen af at være
vildt våd af liderlighed.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : claus

Dato : 02-10-01 12:26

Sott <sott@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

> For mit vedkommende hænger det vist sammen med,
> at jeg sådan går rundt og kan mærke det løber ud af
> mig... følelsen af det, er meget lig følelsen af at være
> vildt våd af liderlighed.

Måske er det også den øgede blodgennemstrømning m.m. i livmoderen og
underlivet generelt, der kan påvirke de sexuelle fornemmelser for nogle.
--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 02-10-01 15:39

"claus" <claus@post.dk> skrev i en meddelelse

> Måske er det også den øgede blodgennemstrømning m.m. i livmoderen og
> underlivet generelt, der kan påvirke de sexuelle fornemmelser for nogle.

Ja, det er da ikke usandsynligt.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Mirian

Dato : 01-10-01 22:16

> [...]
> -Og der er mange der helt klart er mere liderlige.
> Så du er ikke den eneste der har funderet over det.

Tja WeirdLabs
Jeg hører ihvertfald ikke med til de mange du beskriver ovenfor, jeg bliver
hverken mere eller mindre liderlig af at have min menstruation. Jeg er vist
en af de få her i denne gruppe (lyder det som) af kvinder selvfølgelig, der
ikke har lyst til at dyrke sex under min menstruation, jeg synes at det er
ubehageligt, og en smule ulækker (hvis jeg må bruge dette ord!)
Jeg føler heller ikke en større trang hverken før eller efter menstruation
end jeg normalt føler til daglig og tro mig jeg føler stor trang hele tiden
også i min menstruations periode! Jeg bryder mig bare ikke om at have noget
op i mig i denne periode, så simpel er det!
MVH Mirian

Fra : Stine

Dato : 02-10-01 08:15

On Mon, 1 Oct 2001 18:27:51 +0200, "WeirdLabs"
<weirdlabs@sol.dkSPAMFILTER> wrote:

Hej WeirdLabs

>Der sker ét eller andet ved piger når de har mens....
>-Og der er mange der helt klart er mere liderlige.
>Så du er ikke den eneste der har funderet over det.
>
>Men hvorfor ? Tøser, fortæl noget....

Nu er det ikke sådan jeg har det, jeg er generelt ikke genret af at
have menstruation, men måske er det noget med at det er en lidt
"helliget og forbudt" periode - måske har nogen piger lært eller følt
at "det gør man bare ikke" mens man har sin menstruation, og så bliver
de måske meget ophidsede af at trodse det de har lært eller er
opdraget til.

Jeg er tilbøjelig til at sammenligne det med SM til en vis
udstrækning. Det her med det "forbute" Det er også noget der minder om
det - hvis du kan følge min tankegang

Det generer mig ikke at have sex samtidig, måske kan man endda sige at
man hurtigere pludseligt kan have sex, i og med at man ikke skal
"bruge tid´" på at blive våd først. Nu skal det ikke misforståes for
det er jo ikke noget man "bare" skal blive - eller noget der skal
forståes som en selvfølge-

Men, det er alts efter humør, for jeg kan da også huske at jeg har
haft MEGET ondt, og så er sex ikke ligefrem noget jeg har lyst til.

Knus Stine

Fra : WeirdLabs

Dato : 02-10-01 13:15

"Stine" <stine@nuserpigen.dk> wrote in message
> On Mon, 1 Oct 2001 18:27:51 +0200, "WeirdLabs"
> <weirdlabs@sol.dkSPAMFILTER> wrote:
>

> Hej WeirdLabs

[snip]

> [...]
>
> Men, det er alts efter humør, for jeg kan da også huske at jeg har
> haft MEGET ondt, og så er sex ikke ligefrem noget jeg har lyst til.

[snip]

Hej Stine.

Nu hvor du lige nævner der, giver det faktisk mening...
Jeg leger selv meget med at bryde grænserne hos piger (der er "pænt"
opdraget), og der er ét eller andet der trigger når jeg får lokket dem til
at lave noget "forbudt" og "slemt" som "pæne piger" ikke må.

Jeg kan huske at jeg plejede at drille min ex med at gejle hende helt vildt
op flere gange om dagen i flere dage i træk, når hun havde sin mens.
Det var sjovt. hæ hæ hæ
Hun var helt hysterisk af liderlighed og prøvede at lokke mig til at ta'
hende hårdt, men jeg nægtede bare og drillede videre...

Hygge,
WeirdLabs
(http://go.to/fister)

Fra : Stine

Dato : 03-10-01 10:08

On Tue, 2 Oct 2001 14:14:57 +0200, "WeirdLabs"
> [...]

>opdraget), og der er ét eller andet der trigger når jeg får lokket dem til
>at lave noget "forbudt" og "slemt" som "pæne piger" ikke må.

Netop - det gælder jo også at "man ikke gør det" mens man har sin
menstruation.

> [...]
>Hun var helt hysterisk af liderlighed og prøvede at lokke mig til at ta'
>ende hårdt, men jeg nægtede bare og drillede videre...

Det lyder herligt, det er også dejligt at drikke OG at blive drillet

Det giver en helt bestemt og pirrende stemning

>Hygge,
>WeirdLabs
>(http://go.to/fister)

Knus Stine

Fra : Snubby

Dato : 01-10-01 20:52

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Er jeg den eneste her inde som bliver ved med at rende ind i kvinder
> som er mere liderlige under deres menstruation?

Det er vel fordi du lugter blod:)

Fra : John Sahl

Dato : 01-10-01 21:04

"Snubby" <snubby@hotmail.com> wrote in message news:3bb8cb13$0$213$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det er vel fordi du lugter blod:)

Jeg tvivler på at kvinderne bliver mere liderlige af at _jeg_ lugter
blod Men ok, endnu et duftstof der kan ramme min hjerne, der
nede fra........

Fra : Michael Falkenberg

Dato : 01-10-01 19:15

hvorfor vil min mail ikke sende til denne NG?!

Jeg kan ikke poste nye meddelser!

Mvh
Michael

Fra : claus

Dato : 02-10-01 19:03

Michael Falkenberg <Michael.falkenberg@mail.dk> wrote:

> hvorfor vil min mail ikke sende til denne NG?!
>
> Jeg kan ikke poste nye meddelser!

Jeg oplever jævnligt noget tilsvarende i kortere perioder. Mon ikke det
er TDC's nyhedsserver, der giver problemet?

--
hilsen claus

Fra : chokmah

Dato : 02-10-01 20:59

"claus" skrev d. 02-10-01 19:03 dette indlæg :

> Jeg oplever jævnligt noget tilsvarende i kortere perioder. Mon ikke
det
> er TDC's nyhedsserver, der giver problemet?

jamen den var gal hele dage i går det er pisse ireteren - men prøv at
slå sunsite.auc.dk som reserve news reader
MvH
Bo

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 02-10-01 20:37

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> wrote in message

> Er jeg den eneste her inde som bliver ved med at rende ind i kvinder
> som er mere liderlige under deres menstruation?

Jeg vil ikke sige, at jeg bliver ved med at rende ind i - for det første er
det ikke så mange kvinder jeg har været sammen med, for det andet er jeg jo
fuldt optaget nu - men min eks. havde klart mere lyst under sin
menstruation, hvilket var lidt af et problem, da jeg ikke havde lyst når
hun havde menstruation. Til gengæld er jeg nu så heldig, at min kæreste
ikke bliver mere liderlig under sin menstruation, og at hun, lis'som jeg,
ikke bryder sig om at have sex imens.

Mvh. Jan