Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik af billede uge 49
Fra : Erland Pillegaard

Dato : 04-12-00 12:24

Hej Kim
Et sødt lille billede du har taget,men,men ,men,med lidt fejl, i mine
øjne,man siger at det er godt at havde en god øjenkontakt med sin model,og
se hvad du har gjort lagt skyggen lige hen over drengens øjne,den gode
øjenkontakt forsvinder og alt ligger hen i mørke,og jo denne fejl kunne du
sagtens havde undgået.
Med hlisen
En fotoven
Erland Pillegaard

Fra : N/A

Dato : 04-12-00 18:49

Fra : Hans Pedersen

Dato : 04-12-00 18:49

On Mon, 4 Dec 2000 16:32:55 +0100, "Ib Pico" <Pico@post9.tele.dk>
wrote:

>Har
>du ikke mulighed for at gentage portrættet og så bruge en eller anden form
>for refleksskærm ?

En flash kunne også med fordel have været anvendt, men ja, en
reflektor ville være rigtig god.

>På min skærm står det utroligt flot og varmt i farverne, så det er synd med
>de øjne.

Det samme her! Det var noget af det første jeg bemærkede (Eclipse
Trinitron skærm og Matrox G400 Max kort). Men der er helt sikkert
masser af gode billeder i den knægt til næste sommer.

Hans Pedersen
http://hanspedersen.dk
ICQ: 9178476

Fra : PJ

Dato : 05-12-00 12:51

Tilslutter ikke helt, men delvis lys/skygge problemet. En god beskæring - så
næsespids var præcis i centrum - derved ville skyggerne ikke være så stærk
i fokus - prøv det og lad os se igen. Påèn igen og næste bli`r pletskud.
MVH
Pierre Jakobi

Erland Pillegaard <pillegaard@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:saLW5.106$7E2.18911@news101.telia.com...