statestikk....
Fra : Leif T. Røbekk

Dato : 01-10-01 15:06

Hei hei!
Jeg har en web side hvoe det er mye info og bilder og film snutter.
Lurer på hva jeg trenger for å få en oversikt på hvor mange, hvem, hvor mye
som er lastet ned fra siden min. Hva trenger jeg og hvordan gjør jeg dette.

hilsen Leif T.

www.jkdnorway.com

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 01-10-01 21:14

"Leif T. Røbekk" <jkdnorway@hotmail.com> escribió en el mensaje
> Lurer på hva jeg trenger for å få en oversikt på hvor mange, hvem,
hvor mye
> som er lastet ned fra siden min. Hva trenger jeg og hvordan gjør jeg
dette.

http://www.extreme-dm.com/tracking/ eller
http://www.nedstat.com/ , der er mange andre.
Thomas

Fra : Mikael

Dato : 01-10-01 22:13

Leif T. Røbekk wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> som er lastet ned fra siden min. Hva trenger jeg og hvordan gjør jeg dette.

Jeg bruger http://www.zipstat.dk til statestik til min hjemmeside.
- Det er gratis
- Det virker
- Det er let at bruge
- Der er også en god vejledning, som fortæller, hvordan du skal gøre.

God fornøjelse

Mikael

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne