Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kvinder i våde jeans søges.....!!!
Fra : Blade Walker

Dato : 03-12-00 18:18

Hejsa NG

Måske ikke lige forummet for kontakt, men det går nok alligevel.....

Jeg søger kvinder som er til våde jeans, og også andet vådt beklædning......

Det er frækt op ophidsende.....

Jeg ved i er der ude, så gi' lyd fra jer....

Vi kan måske samles og danne en form for gruppe eller forening.......

Andre som er interesseret i at udveksle billeder er også velkomne, da vi jo
alle er i samme 'sø'....

Mvh

Carsten

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 03-12-00 19:19

"Blade Walker" skrev

Hej Carsten og velkommen til gruppen (dk.snak.seksualitet (dss)).

Jeg har sat opfølgning til <URL: news:dk.snak.seksualitet >

> Måske ikke lige forummet for kontakt, men det går nok alligevel.....

Du har ramt rigtigt i et af tilfældene, du kan sikkert selv gætte
hvilke andre som er forkerte.

DSS er kun den rigtige gruppe, hvis du vil indgå i en debat om emnet.

> Jeg søger kvinder som er til våde jeans, og også andet vådt be-
> klædning......

Den hurtigtste måde at finde folk som er interesserede i samme emne,
er hvis du postede et indlæg i den rette gruppe, for så kan de per-
soner som har interesse i emnet debattere det med dig.

Jeg tvivler på, at de kvinder som tænder på våde jeans, kommer farende
efter dig, på grund af et krydspostet indlæg i nyhedsgrupperne.

Det kunne jo være, at debatten kunne føre til andre ting, på langt
sigte.

> Andre som er interesseret i at udveksle billeder er også velkomne,
> da vi jo alle er i samme 'sø'....

Husk på, at det ikke kun er til foto-grupper du har sendt dette ind-
læg.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : AB

Dato : 04-12-00 14:16

Jeg har et par Waders til salg - de må kunne fyldes med vand ?

ab

---------------------------

Fra : Brian Olesen

Dato : 07-12-00 22:33

Hejsa
Helt enig i din forklaring, men det er da ikke smart at bruge forkortelser
til en evt begynder, som du f.eks. gør det med "dss". Man ved måske ikke
lige, hvad du mener.

Brian

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-12-00 14:33

"Brian Olesen" skrev

Hej Brian

> Helt enig i din forklaring, men det er da ikke smart at bruge
> forkortelser til en evt begynder, som du f.eks. gør det med "dss".

Det er derfor jeg skriver sådan:

Først ordet og derefter forkortelsen i parantes og jeg bruger der-
efter udelukkende forkortelsen i resten af indlægget.

> Man ved måske ikke lige, hvad du mener.

Måske kan ovennævnte hjælpe.

Med venlig hilsen

Peder, som ville sætte opfølgning til dk.kultur.sprog.skrivestil, hvis
den fandtes.