Browning, Miruko, Beretta hvad skal man væ~
Fra : JSC

Dato : 01-10-01 13:37

Hej

Jeg overvejer at købe et nyt haglgevær, som gerne skulle holde mange år ud i
fremtiden og muligheden for reservedele er heller ikke uvæsentlig. Er der
nogen der har en mening om kvaliteten af følgende fabrikater: Browning,
Miruko, Beretta.

Er der et fabrikat der er at foretrække frem for de andre ?

Mvh.
Jørgen

Fra : Michael Olesen

Dato : 01-10-01 14:41

Hej Jørgen

Hvad enten du vælger Browning, Miroku eller Beretta er det min mening at
kvaliteten er lige god på alle fabrikaterne. Jeg mener også at Miroku og
Browning bliver lavet på samme fabrik, og betår af stort set samme
komponenter.

For 2 år siden stod jeg i samme situation som dig, jeg ville nemlig også
have et gevær som kunne holde mange år. Jeg valgte en Browning B425 fordi
det var den der "lå" bedst til mig.
Så mit råd er, vælg den du synes bedst om og den som ligger bedst til dig !

/Michael