Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilken flash til EOS 300?
Fra : Soren

Dato : 03-12-00 16:45

Hej.
Jeg står foran at anskaffe en flash til min EOS 300 og kunne tænke mig et
par råd fra (erfarne) brugere.

Jeg har foreløbig kig på Canon Speedlite 380EX og Metz 40 MZ-1i eller 40
MZ-3i som mest har prisen til fælles. Jeg er alm. amatør bruger men vil dog
gerne kunne gøre brug af f.eks. partiel udladning, hvilket 380EX så vidt jeg
kan se ikke har. Er det korrekt at uoriginale flash er fuldt dedikerede til
EOS 300 på samme måde som Canons egne? - eller er der enkelte funktioner som
kun findes på Canons egne flash?

Hvis nogen har gode erfaringer med andre flash end de to hører jeg gerne fra
jer (pris max 2000 kr - ledetal min. 35).

MVH

Søren P

Fra : Langgaard

Dato : 04-12-00 13:23

Prøv en Speedlite 430, det er kræs !

PS ! jeg har en for meget !

--
Venlig hilsen
Leif Langgaard

Mail: ll@1a.dk

PS Jeg samler på alle gamle og nyere kameraer
Har du noget ?

Soren <sopr@forum.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:zWsW5.6271$S3.287261@news010.worldonline.dk...

Fra : Ib Pico

Dato : 05-12-00 17:29

>PS ! jeg har en for meget !

Så send den bare til mig, jeg skal nok betale portoen

Der er smalhals hos mig her op til jul, men hvad koster sådan en ?

Med venlig hilsen
Ib Pico
Pico@mail.dk
http://home9.inet.tele.dk/pico/