Mobilsvarer med VIC?
Fra : *nico*

Dato : 01-10-01 12:10

Hej gruppe, undskyld hvis jeg er havnet i den fprkerte gruppe.

jeg har sendt min nokia 6210 til rep, men vil gerne kunne aflytte min svarer
Er der et standard nr man ringer til, eller skal jeg have fat i vic for at
få mit eget personlige nr?

på forhånd tak

Nicolai

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 01-10-01 12:19

Hej Nico

Du kan bare prøve at ringe til dig eget mobilnummer, så får du din
telefonsvarer (medmindre du har viderestillet...) i såfald skal du have
svarnummeret af kunderservice. Når du så på den ene eller anden måde får din
telefonsvarer og du hører din egen velkomsthilsen tast # og så din kode og #
igen, så får du menuen som du er vant til.

Mvh

Lasse

Fra : *nico*

Dato : 01-10-01 12:27