Lasat Speed II UBS Drivere
Fra : Ole PE Jensen

Dato : 01-10-01 12:15

Er der nogen det har lyst til at poste mig driverne til Vin98SE/Lasat Speed
II UBS.......

Min CD med driverne dur åbenbart ikke mere

Ole PE Jensen
ICQ 40112860
75 45 64 92 - 28 61 78 17
ftp://opejej@opej.dyndns.dk:21
opej@city.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-10-01 18:26

On Mon, 1 Oct 2001 13:15:04 +0200, "Ole PE Jensen" <opej@city.dk>
wrote:

>Er der nogen det har lyst til at poste mig driverne til Vin98SE/Lasat Speed
>II UBS.......
>
>Min CD med driverne dur åbenbart ikke mere

Hvad med bare at hente dem på deres hjemmeside ?

/Thomas

Fra : testpersonen

Dato : 01-10-01 19:17

"Ole PE Jensen" <opej@city.dk> wrote in message
> Er der nogen det har lyst til at poste mig driverne til Vin98SE/Lasat
Speed
> II UBS.......
>
> Min CD med driverne dur åbenbart ikke mere

Prøv da her ... ww.eicon.dk og under lasat

Testpersonen

Fra : Ole PE Jensen

Dato : 01-10-01 19:43

"testpersonen" <testpersonen@get2net.dk> wrote in message

> "Ole PE Jensen" <opej@city.dk> wrote in message
> Speed

> Prøv da her ... ww.eicon.dk og under lasat
>
> Testpersonen

Tak for svarene.....

--
MVH Ole PEJ