Skærme
Fijala 3554
10,4" TFT ? Hvor og pris?
Fra : Brian Jensen

Dato : 01-10-01 12:07

Hej NG.

Da jeg går og tumler med at lave nyt anlæg i min bil, skal jeg bruge en
lille TFT skærm, helst en 10,4", da der skal være plads til indbygning i
midterkonsolet.

Skærmen skal helst kunne følgende : Standard VGA tilslutning ( jeg har ikke
lige et 48 bit LCD interface liggende ) og opløsning 640x480.

Grunden til at den skal være 10,4", er at den skal passe til en touch
overflade jeg har liggende.

Svar venligst direkte, da jeg ikke er forbi nyhedsguppen hverdag.

/Brian

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 01-10-01 12:44

Brian Jensen wrote:

> Da jeg går og tumler med at lave nyt anlæg i min bil, skal jeg bruge en
> lille TFT skærm, helst en 10,4", da der skal være plads til indbygning i
> midterkonsolet.

Det lyder fornuftigt, så kan man rigtig blive distraheret mens man køre.

> Svar venligst direkte, da jeg ikke er forbi nyhedsguppen hverdag.

Meningen med nyhedsgrupper er altså at den skal være til glæde for alle og ikke
kun for dig, hvis du foventer hjælp ville en lille indstats fra din side da
ikke være for meget at forvente.

> /Brian

LOL - Se det overrasker mig ikke. Ser for mig en gamel bimmer med skørter,
vinger og et turbo skilt.