Furuno GP 31 problemer.
Fra : GUNNAR HOLM

Dato : 30-09-01 22:11

Hej Igen !

Dette er nok nærmest henvendt til Rune Christiansen, men jeg skriver her, da
andre i gruppen måske kan have gavn af evt., svar.

Jeg har haft fronten af min GPS, men finder ikke nogen aflang Chips. Det
enste jeg kan se er to blanke bokse den en væsentlig mindre end den anden.
Ved siden af den mindste boks står: 20P8158 CPU. Det er muligt, at chipsen
ligger inde bag ved printpladen, men jeg har nu ikke lyst til, at skille
GPSen mere ad da jeg ikke er fagmand.

Jeg håber Rune kan svare ud fra de foreliggende oplysninger, men i alle
tilfælde kan jeg jo blive nødt til, at levere GPSen ind igen.

I dag har der været "Fuld knald" på 10 sattelitter, afbrudt af perioder hvor
jeg overhovedet ikke har kunnet "Se" nogen hvorefter de bare har kommet igen
for "Fuld knald". - Underligt.

Mvh.
Gunnar Holm.