ROFMAO!
Fra : Casio

Dato : 30-09-01 21:55

Længere nede i denne NG blev 'Crocodile Dundee 3' diskuteret. Jeg måtte liige se traileren. Men inden traileren til 'Crocodile
Dundee 3' blev vist var der en teaser til filmen 'Corky Romano'. Hvold kæft hvor ser den film dog sjov ud!! Prøv lige at tjekke den
ud!

Se teaseren til 'Corky Romano' (trailer til CD3):
http://us.imdb.com/Trailers?0231402

....eller her for 'Corky Romano':
http://us.imdb.com/Title?0250310

....og traileren til 'Corky Romano':
http://www.rottentomatoes.com/movie-10000200/multimedia.php#trailer

--
Casio
ICQ 33379605

- Vi ses på www.dvdoo.dk når Corky Romano udkommer på DVD :)

Fra : Thomas Dalgaard

Dato : 30-09-01 22:35

On Sun, 30 Sep 2001 22:55:01 +0200, "Casio" <kena[REMOVE]@mail.dk>
wrote:

> [...]
>ud!
>
>Se teaseren til 'Corky Romano' (trailer til CD3):

Ser da umiddelbart ok ud.
Jeg kender ikke rigtig Chris Kattan (jeg har set House on haunted
hill, men har heldigvis glemt alt om den igen), men han ser da meget
sjov ud.
Lidt ærgeligt at Peter Berg er med, for ham hader jeg mere end Jeff
Goldblum (og det er meget).
Ifølge IMDb er instruktøren også en debutant, så vi må se hvad han
kan.
Manuskriptforfatterne har heller ikke lavet noget opsigtsvækkende før,
men igen, så behøves det jo ikke være dårligt.
Mht traileren er jeg enig i at den ser meget skæg ud, og jeg grinte da
også undervejs.
Selvom jeg ikke umiddelbart er ligeså entusiastisk som dig, så kunne
jeg da godt finde på at se den i biffen.

mvh Thomas

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 30-09-01 23:28

Thomas Dalgaard skrev:

> Jeg kender ikke rigtig Chris Kattan (jeg har set House on
> haunted hill, men har heldigvis glemt alt om den igen), men han
> ser da meget sjov ud.

Chris Kattan er en helt igennem genial komiker, og det er utroligt, at
han ikke har fået større succes endnu. Det kommer forhåbentlig. Siden
1996 har han styret comedy-showet Saturday Night Live på samme
fabelagtige facon som Dan Aykroyd, Belushi'erne, Mike Myers, Bill
Murray, Andy Kaufman, Eddie Murphy - ja, nærmest alle store komikere -
gjorde i deres tid.

Han var suveræn i A Night at the Roxbury, som var en filmatisering af en
populær sketch fra SNL (med bl.a. Jim Carrey). Forhåbentlig vil han få
en lige så stor filmkarriere som sine SNL-brødre.

Vi har helt sikkert ikke hørt det sidste fra Kattan!

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse