Erfaringer med Ericsson T39
Fra : Flemming Pedersen

Dato : 30-09-01 19:06

Hej

Jeg står for at købe en Ericsson T39 mobiltelefon.

Hvem har erfaringer med denne model, gode som dårlige,
og gider dele dem med mig og andre i gruppen.

hilsen

Flemming

Fra : Lars hult

Dato : 01-10-01 15:35

Jeg købte en i lørdags.
Det første jeg skulle vende mig til var den lidt anderledes måde at virke på
end mine tidligere tlf. (nokia 6110, 6150).
Det virker som en rigtig god tlf, jeg skal dog vende mig til klappen.

Jeg har bare lidt svært ved at finde ud af en nem måde at overføre logoer
til tlf med.
Så har nogen erfaring eller gode ideer så hører jeg gerne fra dem.

Jeg købte idag en fm radio til den, den er dog lidt skuffende, da man har
svært ved at finde ud af hvilken station man har fat i da der ingen
indikation er af hvor man er på fm-båndet.

Jeg har en kammerat der købte en samtidig og vi fik da både Bluetooth og den
infrarøde port til at virke. (både til hans T39 og til palmen)
Det sidste er aldrig rigtig lykkedes mig med nokia'erne.

Tlf bogen er betydelig bedre end i mine gamle tlf.
Nogen har nævnt det lille display som et minus, jeg har ændret fonten til
lille, så synes jeg ikke det er noget problem.

Er der andet du vil vide så spørg, hvis jeg kan svare da jeg jo ikke har
haft den så længe.

hilsen Lars

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 03-10-01 20:05

Jeg har haft min i en månedstid nu, en rigtig fin telefon, men i forhold til
min glm. Audiowox, mister jeg dækning noget oftere nu, jeg har stadig det
samme selskab. Så Antenne styrken er ikke for god. Men ellers lækker tlf.