Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Skole i Barcelona
Fra : Line Nørreklit

Dato : 25-11-00 10:23

Hejsa

Jeg søger efter en foto/medieskole i Barcelona. Den er ledet af fotografen
Kenn Kold.

Har du hørt om denne eller kan du hjælpe mig med adresse/telefonnummer, vil
jeg blive mægtigt glad.

Med venlig hilsen
Line Nørreklit

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 25-11-00 23:01

"Line Nørreklit" wrote:

> [...]
> Kenn Kold.
>
> Har du hørt om denne eller kan du hjælpe mig med adresse/telefonnummer, vil

Prøv at søge på nogle spanske søgemaskiner, du finder links til 3 stk.
på flg. URL: http://home3.inet.tele.dk/elgo/side-02.htm

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Kim K. Hansen

Dato : 28-11-00 22:49

Jeg vil da gerne give dig en hånd hvis jeg kan. Jeg er nemlig bosat i Spanien
siden 1995

Kim Hansen