Skærme
Fijala 3554
SGI monitor forbundet til alm. PC?
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-09-01 16:39

Hej!

Jeg har fået fat i en Silicon Graphics workstation monitor, model GDM-20D11. Den
er ikke fastfrekvens (kan klare 60-150Hz mener jeg det er) og jeg ville derfor
gerne koble den til sekundærporten på mit Matrox G400 AGP grafikkort. Problemet
er at monitoren har et skummelt stik som jeg slet ikke kender. Stikket ligner et
standard 25pins serielstik, men der sidder, set fra venstre, et lille coaxstik,
2 rækker af 5 alm. huller og så to coaxstik igen i stikket.

Så lyder spørgsmålet (endelig :)):

Hvor får jeg fat i et adapterkabel så jeg kan få billede på fra min pc'er?

PS: Det er en Sync-on-Green monitor.

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

Tullende rundt i en rød Ford Escort 1.6i GLX '96 med nul gejl!

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 01-10-01 20:45

Svaret er måske

Der er masser af info om emnet at finde på nettet, men mon ikke du
finder det du skal bruge her: http://www.monitorworld.com/Monitors/sgi/

Held og lykke

Bruno