Download med IE 5.5 SP2
Fra : Herbert

Dato : 30-09-01 16:34

Hejsa

Er der ikke en rar sjæl der kan fortælle mig, hvordan man dowloader mere end
2 filer ad gangen med IE 5.5 SP2. Jeg bruger win98se

På forhånd tak
Herbert

Fra : Henrik Christensen

Dato : 30-09-01 21:25

> Er der ikke en rar sjæl der kan fortælle mig, hvordan man dowloader mere
end
> 2 filer ad gangen med IE 5.5 SP2. Jeg bruger win98se

Antal filer du kan downloade ad gangen, er styret af den her nøgle i
registreringsdatabasen.

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings
MaxConnectionsPerServer

hvis nøglen ikke er der, opretter du den bare, som en dword-værdi, så kan du
selv bestemme hvor mange
filer du vil downloade af gangen.

Har du ikke helt styr på det der med registreringsdatabasen,
så kig i dk.binaer news:9p7u8s$1ar0$1@news.cybercity.dk
der er to regfiler der kan klare det, en med max 4 download
og en med max 8.

Mvh.

HC

PS Husk evt at genstarte