Kampfisk - Betta SPlendens
Fra : AnnetteS

Dato : 30-09-01 15:14

Hvaee...Der er mange herinde som interesserer sig for kampfisk...Ville i
være interesseret i en større artikel omhandlende kampfiskene ?
alverden :)
:)
Du skal holde dem adskilt,- kom hunnen over i en guppyfødekasse, så de

http://www.kandu.dk/

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 30-09-01 20:32

"AnnetteS" <AnnetteS.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> alverden :)
> :)
> Du skal holde dem adskilt,- kom hunnen over i en guppyfødekasse, så de

Hej Annette.
Bare kom med din afhandling om kampfisk. Jeg ved der er mange herude som
kunne bruge den.
Mange hilsner Ditte